//

Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID

Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, mijn naam is Marion en ik ben nieuw op dit forum, in fact, dit is mijn eerste forum. Ik heb een vraag en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-13, 12:30
Marionnnnnn Marionnnnnn is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 3
Standaard Apps overzetten van ene telefoon naar andere telefoon met ander Apple ID

Hallo allemaal, mijn naam is Marion en ik ben nieuw op dit forum, in fact, dit is mijn eerste forum. Ik heb een vraag en heb eerst gezocht bij andere vragen maar kon het antwoord niet vinden. Hopelijk kan iemand me helpen.

Mijn zoontje speelde voorheen spelletjes als HayDay en Clash of Clans op de iPhone van mijn man. Hij heeft nu echter een eigen (tweedehands) iPhone en wil uiteraard zijn spelletjes op zijn eigen telefoon spelen. En daar zit een probleem.

Mijn man en zoontje hebben natuurlijk twee verschillende Apple ID's en de spelletjes staan op mijn man's ID. Ze hebben geprobeerd die over te zetten maar toen werd alles overgezet. Grote frustratie bij mijn man die eigenlijk geen tijd heeft om het te doen en niets van spelletjes en dat soort dingen weet. En uiteraard grote frustratie bij mijn zoontje die zo graag zijn spelletjes zou spelen op zijn eigen telefoon maar nog niet weet hoe alles zelf te regelen. (En dat ook niet mag met papa's telefoon waar ook veel belangrijke informatie op staat).

Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om de spelletjes over te zetten en zoja, hoe dat stap voor stap moet?

Mijn man (die nog nooit een spelletje heeft gespeeld en het dus niet zo begrijpt) zegt dat hij gewoon de spelletjes maar opnieuw binnen moet halen. Uiteraard wil mijn zoontje graag verder op zijn hoge niveaus.

Heeft er iemand suggesties?

Heel erg bedankt alvast!
Marion
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-13, 13:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marionnnnnn Bekijk bericht
Kan iemand me vertellen of het mogelijk is om de spelletjes over te zetten en zoja, hoe dat stap voor stap moet?
Een app overzetten aangekocht met één Apple ID kan niet overgezet worden naar een ander Apple ID.

Speelniveaus kunnen niet zonder meer overgezet worden. Door een backup te maken van vaders iPhone en die backup terug te zetten op de iPhone van zoonlief kan het wel. Maar dan wordt wel de hele backup teruggezet en niet alleen het spelletje.
  #3  
Oud 03-07-13, 13:23
Marionnnnnn Marionnnnnn is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 3
Standaard

Bedankt Timosha, ik was er al bang voor. Ook begrijpelijk want anders zouden apps waar je voor betalen moet gewoon doorgegeven kunnen worden. Dat het toevallig om gratis apps gaat in dit geval gaf nog even hoop. Mijn zoontje zal dus opnieuw moeten beginnen, zit niets anders op.

Jouw suggestie hebben ze gisteren al gedaan inderdaad maar dan werd alles overgezet en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Goed, ik geef het door, dan kan mijn zoontje opnieuw de apps gaan downloaden en is de frustratie ook weer over in huis, wordt het een stuk gezelliger weer in huis. Nogmaals bedankt!
  #4  
Oud 03-07-13, 13:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zonder dank en graag gedaan
Reageren

Labels
apps naar ander id?



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps overzetten naar mijn telefoon lukt niet?en ik ben mijn gekochte ringtones kwijt? TheMelodyLadyx iPhone algemeen 4 01-07-13 03:13
Whatsapp overzetten naar nieuwe telefoon MET nieuw nummer esc iPhone Apps 4 12-02-12 15:30
Windows: Apps van het ene naar het andere account mogelijk ? nlrela iTunes 1 07-06-11 12:04
SMS overzetten naar nieuwe telefoon Mikaa iPhone algemeen 5 07-05-11 00:22
Apps van ene iPhone naar andere. sermedg iPhone Apps 4 30-07-10 00:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.