iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   nieuw abbo Iphone 5 of 5s? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/141323-nieuw-abbo-iphone-5-5s.html)

johanw90 03-07-13 12:56

nieuw abbo Iphone 5 of 5s?
 
Hallo,
Ik ben nieuw hier mijn abbonement is afgelopen en ik kan weer een nieuwe mobiele telefoon uitzoeken.

Ik twijfel om de iphone 5 tenemen 38€ per maand en de iphone aan 49€.

Of wachten op de iphone 5s? abbonement en telefoon zullen dan wel een stuk duurder zijn?

Dit word mijn 1ste iphone ik heb nu een android maar ben toe aan iets nieuws dus ik hoop dat het bevald.

jap74 03-07-13 13:41

Als je toe bent aan iets nieuws, kun je nu alleen de iPhone 5 nemen.

wouter1971 03-07-13 14:04

Hallo Johan, je hebt altijd een keuze. Goedkoop abo en telefoon de normale verkoopprijs of duurder abo en wat korting op de telefoon. De iPhone 5 wordt nu goedkoper aangeboden omdat de nieuwe er aan zit te komen. Uiteraard blijft je iPhone 5 heel snel en recent door iOS7 welke je er straks gewoon op kunt zetten. Maar je zit nu naar verwachting vrij dicht tegen een nieuwe release van een iPhone 5S aan dus ik zou persoonlijk nog even wachten tot +/- augustus/september. Maar hou er wel rekening mee dat je de iPhone de eerste maand(en) bijna niet los kan kopen. Was met de iPhone 5 ook al zo namelijk. Alleen mensen die abo namen konden hem meteen kopen.
Succes met je keuze.

johanw90 03-07-13 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1971 (Bericht 902219)
Hallo Johan, je hebt altijd een keuze. Goedkoop abo en telefoon de normale verkoopprijs of duurder abo en wat korting op de telefoon. De iPhone 5 wordt nu goedkoper aangeboden omdat de nieuwe er aan zit te komen. Uiteraard blijft je iPhone 5 heel snel en recent door iOS7 welke je er straks gewoon op kunt zetten. Maar je zit nu naar verwachting vrij dicht tegen een nieuwe release van een iPhone 5S aan dus ik zou persoonlijk nog even wachten tot +/- augustus/september. Maar hou er wel rekening mee dat je de iPhone de eerste maand(en) bijna niet los kan kopen. Was met de iPhone 5 ook al zo namelijk. Alleen mensen die abo namen konden hem meteen kopen.
Succes met je keuze.

Ik heb op dit moment een abbonement bij t-mobile, deze kan ik dus verlengen.
Alleen bied tele2 op dit moment de beste deal bellen+internet voor 38€ per maand en dan krijg je de iphone 5 voor 49€.

Alleen ik twijfel nu om deze tenemen of nog even een aantal maandjes tewachten op de 5s inclusief een goed abbonement.

Starscreamer 03-07-13 15:05

Tja de gok die je neemt weet je nooit hoe het gaat uitpakken.
Ik ga morgen mijn abbo verlengen met een iPhone 4 toestel.
De vraag is had ik dan niet beter kunnen wachten op de budget toestel ;)

Patryk 04-07-13 09:19

Ik zou wachten tot de iPhone 5S uitkomt, dan bekijken of hij het waard is, is het niet het geval dan neem je de iPhone 5 die ook nog eens goedkoper uitvalt door de iPhone 5S.
En qua updates kun je in ieder geval tot iOS9 updates verwachten op de iPhone 5, nu komt iOS7 aan dus kun je gerust even tot eind dit jaar wachten.

johanw90 04-07-13 11:50

Ik ga nog 2 maandjes wachten op de 5S, dan weet ik zeker dat ik makkelijk de eerste jaren doorkom.

Guest-20180925190238 04-07-13 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johanw90 (Bericht 902353)
Ik ga nog 2 maandjes wachten op de 5S...

Tel daar nog maar een paar maandjes bij op. :-)

johanw90 04-07-13 13:11

20 september, als ik hem op tijd reserveer etc..

Geruchten: Foto?s iPhone Lite, lancering iPhone 5S op 20 september | WebSonic.nl :: Nieuws

Guest-20180925190238 04-07-13 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johanw90 (Bericht 902368)
20 september, als ik hem op tijd reserveer etc..

En als het zo loopt als met de iPhone 5 dan wordt het 20 december of 20 januari 2014 alvorens de nieuwe iPhone bij de providers beschikbaar is met een abo.

Hoe dan ook, succes gewenst. :-)

apotheosis 04-07-13 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johanw90 (Bericht 902368)

Dan moet je er toch zeker van zijn je deze op de dag zelf kan meekrijgen want in belgie duurd het altijd een tijdje eer je dit kan doen, bv telenet bij ons doet dit maar het duurd soms heel wat maanden.

Toch mee opletten hoor.

Het beste je kan doen is gewoon zo betalen voor een iPhone en zonder abo, data kaartje nemen, zit je nimmer vast aan een te duur abo enz...

Nu zou ik geen iPhone 5 meer kopen, eind september/begin oktober komt normaal de nieuwe iPhone uit, het is nog effe natuurlijk dat wel.

Con 04-07-13 18:32

Het is maar de vraag of je hem ook gelijk krijgt. Ikzelf zou persoonlijk een simonly abbo nemen en dan een iPhone 5S bij release kopen.

Kan je echt niet wachten? Dan zou ik alsno nu ook een simonly nemen en dan een iPhone 5 los kopen. Meestal ben je zo veel goedkoper uit en ben je ook niet gebonden aan een toestel en kan je wanneer je wilt switchen tussen toestellen ondanks dat je abbo (sim only) nog doorloopt.

Owja, wat ik vergat. Ik zou persoonlijk wel echt hebben gewacht als het om een echte nieuwe iPhone ging. Zoals velen weten zijn de S versies niet zo heel erg verbeterd, dus een iPhone 5 op dit moment kan ook geen kwaad. Was nu al de 5S uit en zat je te twijfelen tussen "nu" een 5S halen of over een paar maandjes de 6, dan zou ik persoonlijk zeker hebben gewacht.

johanw90 05-07-13 11:02

Ik heb even een simonly uitgerekend
T mobile 150minuten 1000mb per maand 20€. is een totaal van 480€ op 2 jaar

het abbonement van tele2 inclusief iphone 5 administartie kosten etc...
300minuten 1500mb per maand 38€ overigekosten 87€ totaal van 999€ 2 jaar

999€ - 480€ = 519€ wat me dan de iphone 5 kost.

Het lijkt me beter om dan het abbonement van tele2 tenemen als ik dit zo uitreken.

Stakies 07-07-13 18:47

De iPhone 5 is prima (Als je een normaal 'werkend' toestel krijgt natuurlijk. Wat mij dus overkwam). De keuze ligt echter aan jou. Dus als je het nieuwste van het nieuwste wilt kan je er wel vanuit gaan dat je stukken duurder uit gaat komen dan als je een iPhone 5 neemt. Persoonlijk zou ik voor de 5s gaan omdat het het nieuwste van het nieuwste is :)

tams 22-07-13 10:25

Iphone 5 kopen?
 
Hallo,
Mijn iPhone 4s is 2 weken geleden gestolen en ik wil zo snel mogelijk een nieuwe kopen. Ik zit nog 4 maanden vast aan mijn oude abo dus het leek mij het handigst om een los toestel te kopen. De iPhone 5 kost nu 620 euro. Ik vraag me af of het nog goedkoper wordt wanneer de iphone 5s uitkomt. Wat zal ik doen, kopen of wachten? help meee x

emre681 24-07-13 20:16

Iphone 5 of 5S
 
Hallo

ik heb een vraagje, ik ben van plan om een iphone te kopen, maar ik ben aan het twijfelen. Ik wil graag iphone 5 aanschaffen maar ik heb gehoord dat er behoorlijk wat fouten inzitten, iemand een idee? Of zou ik beter wachten op de 5S ?

Mvg

XIII 24-07-13 20:40

Welke fouten dan?

apotheosis 24-07-13 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door emre681 (Bericht 904848)
Hallo

ik heb een vraagje, ik ben van plan om een iphone te kopen, maar ik ben aan het twijfelen. Ik wil graag iphone 5 aanschaffen maar ik heb gehoord dat er behoorlijk wat fouten inzitten, iemand een idee? Of zou ik beter wachten op de 5S ?

Mvg

In ieder toestel (samsung en htc ook) kunnen er fouten zitten :). Je moet er sowieso geluk mee hebben ook.

De vraag is; ben je iemand die geduld heeft? Koop dan gewoon de 5S binnen een paar maanden :). Heb je zoiets van, ik zie dat niet zitten om nog eens 2 maand ong te wachten, dan koop je gewoon de 5 :-).

Ik heb bv geen probleem met mijn iPhone 5, alles werkt zoals het moet.

Voor de 5S gaan altijd voor zorgen je alles goed opvolgt en er dan snel bij bent (de juiste keuze maakt) want anders kan je soms een tijdje wachten op de volgende lading.

colliehome 25-07-13 08:32

Met elke nieuwe uitrol van de iPhone bleken er ook wat probleempjes voor te komen. Is het dan verstandig om direct een nieuwer model te nemen. Zeker als je nu al geen 5 neemt om wat je hebt gehoord...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:08.