//

Iphone Video: Volgende/ vorige video knop doet niks !

Iphone Video: Volgende/ vorige video knop doet niks ! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Om op mijn pioneer klapscherm in de auto mp4 filmjes af te kunnen spelen heb ik een iphone 4 64 gb gekocht. Ik wilde eigenlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-07-13, 03:04
Leftyblanco Leftyblanco is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Question Iphone Video: Volgende/ vorige video knop doet niks !

Om op mijn pioneer klapscherm in de auto mp4 filmjes af te kunnen spelen heb ik een iphone 4 64 gb gekocht. Ik wilde eigenlijk de 5 maar daar zijn geen docks voor met afstandbediening om naar het volgende nummer te gaan zonder de telefoon in je hand te houden. Helaas is deze enkel din radio niet voorbereid om goed te communiceren met de iphone zodat je via de gewone weg met een knop op de radio of op het scherm naar een volgend nummer kan gaan.

In mijn auto heb ik een originele universal dock geïnstalleerd met afstandbediening zodat ik niet de hele rit met de telefoon in de hand hoef te zitten om te zappen naar een volgend muziekfilmpje.

Dat ging best goed met mijn oude 3gs die ik trouwens ook nog nooit geüpdated had dus de videoafspeelfunktie zat toen nog in de app Ipod verwerkt. Hierna heb ik de iphone 4 gekocht en tot mijn verbazing heeft deze een geheel aparte video speler en hij heet: Video's.

Gelijk een aantal filmpjes erop gezet en eindelijk een fatsoenlijk beeld en een mooi geluid in de auto in plaats van wat ik op de 3gs had wat ik (geloof ik) op avi moest converteren om af te kunnen spelen.

Nu komt het probleem. Ik kan niet naar een volgend nummer met deze app! De functie zit er. Ik zie de pijltjes van volgende en vorige in mijn scherm als ik iets aan het afspelen ben maar er gebeurt niets als ik er op klik.

Deze omschreven functie werkt trouwens ook niet als ik de telefoon uit de dock los in de hand heb dus daar kan het niet aan liggen.

Apple opgebeld en ze zeiden dat ik een update moest doen maar helaas zonder resultaat want ook zij vinden het vreemd dat ik niet naar een volgende titel kan zappen!

Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen.
Eigelijk heb ik zelfs een iphone gekocht om betrouwbaar mijn videoclips in de auto te kunnen afspelen.

Graag al jullie tips, ideeën en adviezen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-13, 12:49
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Hoe dat met die instellingen zit weet ik niet maar ik vraag me wel wat anders af. Waarom wil je in hemelsnaam onder het autorijden naar videoclips kijken? Volgens mij ben je als je naar het schermpje van je iPhone zit te kijken onder het rijden niet bezig met wat er voor je op de weg gebeurt... Bedenk je even hoe je het zou vinden als jij (of een dierbare van je) zou worden aangereden door iemand die achteraf verklaart "Ja, ik had hem/haar niet gezien want ik zat video's te kijken...".

Dus wat dat betreft ben ik blij dat het niet werkt, kun je tenminste datgene doen wat je zou moeten doen. Ogen op de weg houden.
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #3  
Oud 05-07-13, 14:23
Leftyblanco Leftyblanco is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Allereerst heb jij totaal geen idee waar ik mij bevind met mijn auto. Misschien is het voor showdoeleinden, misschien voor op een prive terrein of misschien speel ik wel alleen screensavers af om het er mooier uit te laten zien met muziek op de achtergrond waarbij er niet eens naar beeld gekeken kan worden omdat er enkel illustraties worden weergegeven.

Kortom. Je reactie op basis van vooroordelen is in mijn ogen niet van toepassing, slaat werkelijk nergens op en geeft ook absoluut geen bijdrage aan de waarde van dit topic.

Je bedoeling zal vast goed zijn maar je betuttelende ondertoon ontkracht dit volledig.
  #4  
Oud 05-07-13, 14:52
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ben ik het mee eens.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video Edit(ing) app's voor video bewerking op de iPhone (5) Andrisig iPhone Apps 0 23-04-13 23:17
ATV3 - Playlists gemaakt in Vimeo gaan niet vanzelf door naar volgende video Bananenbennie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 25-03-13 00:34
Muziek: Volgende/vorige werken niet bij autoradio evilpenguin Muziek, foto & video 5 15-01-13 13:59
Iphone 3G, home knop reageert niet meer, na openen doet hij niks meer applebijter iPhone algemeen 5 26-02-12 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.