iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5 Apple id account probleem (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/141467-iphone-5-apple-id-account-probleem.html)

Ver$uZ Motorsport 07-07-13 14:14

iPhone 5 Apple id account probleem
 
Een kameraad van me vroeg of ik hem kon helpen
Ik heb voor hem een Apple id account aangemaakt met zijn emailadres en wachtwoord

Nu hij dit wou ingeven in Apple store of in iPhone om met account te verbinden lukt dit nit.

Deze zegt dat dit nog niet gebruikt is in iTunes store, nu geef ik dat daar in en gaat niet. Dan kies ik bekijk accountgegevens. En niet helemaal afgerond mss door die betalingsgegevens. Geen MasterCard of visa kaart om in te voeren.
Wat moetje dan doen?

Patryk 07-07-13 16:03

Heeft hij al een mail gekregen van Apple? die krijg je namelijk als je een account aanmaakt en dat gebeurt direct met of zonder creditcard.

RWK 07-07-13 17:33

Het beste is om via de iPhone of iTunes een gratis app te downloaden. Dan komt er te staan of je een nieuw account wilt aanmaken of een bestaand account wilt gebruiken. Kies hiervoor een nieuw account aanmaken en je kan dan zonder betaalgegevens een account maken.

Stakies 07-07-13 18:08

Account aanmaken via iTunes
 
Gewoon even een account aanmaken via iTunes. Dan hoef je niet persé een creditcard te koppelen! Laat je even horen of het gelukt is?

Ver$uZ Motorsport 07-07-13 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 902735)
Het beste is om via de iPhone of iTunes een gratis app te downloaden. Dan komt er te staan of je een nieuw account wilt aanmaken of een bestaand account wilt gebruiken. Kies hiervoor een nieuw account aanmaken en je kan dan zonder betaalgegevens een account maken.

Thx en welke app?

Stakies 07-07-13 18:18

Pak een random app, die gratis is natuurlijk!
Dan even account aanmaken via iTunes en je bent klaar! (Heb ik ook gedaan, en het werkt.)

Ver$uZ Motorsport 07-07-13 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stakies (Bericht 902742)
Pak een random app, die gratis is natuurlijk!
Dan even account aanmaken via iTunes en je bent klaar! (Heb ik ook gedaan, en het werkt.)

Ah maar moet hij dan ook weer ander emailadres hebben voor Apple id?

Stakies 07-07-13 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ver$uZ Motorsport (Bericht 902743)
Ah maar moet hij dan ook weer ander emailadres hebben voor Apple id?

Helaas wel! Account aanmaken is zo gepiept!

Ver$uZ Motorsport 07-07-13 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stakies (Bericht 902745)
Helaas wel! Account aanmaken is zo gepiept!

Ok thx he :)

Is dat ni verplicht om in te geven voor installatie want vroeger was dat toch niet?

Stakies 07-07-13 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ver$uZ Motorsport (Bericht 902746)
Ok thx he :)

Is dat ni verplicht om in te geven voor installatie want vroeger was dat toch niet?

Dit is altijd al zo geweest, jammer dat het niet werkt als je een account aanmaakt via een iDevice.

Ver$uZ Motorsport 07-07-13 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stakies (Bericht 902749)
Dit is altijd al zo geweest, jammer dat het niet werkt als je een account aanmaakt via een iDevice.

Ah want ik heb da nooit ingevuld voor mijn installatie...

Ik heb net gezien en bij mij is dat 1 visa 2 MasterCard 3 amex en 4 geen info dus was vroeger goed zonder die info


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.