//

Mijn iPhone laad meestal niet op als hij in de oplader zit

Mijn iPhone laad meestal niet op als hij in de oplader zit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik heb een probleem met mijn iPhone. Ik heb een iPhone 5. Als mijn iPhone aan de oplader zit, dan maakt die in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-13, 08:18
Lotteeee Lotteeee is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Unhappy Mijn iPhone laad meestal niet op als hij in de oplader zit

Hoi allemaal, ik heb een probleem met mijn iPhone. Ik heb een iPhone 5.

Als mijn iPhone aan de oplader zit, dan maakt die in het begin wel het geluid dat die oplaad, of hij trilt dan twee keer als hij op stil staat, maar dan gaat die zomaar ineens niet opladen en dan weer wel en dan weer niet. Je hoort dus heel de tijd dat geluidje als die begint met opladen en het is echt vreselijk irritant. Ik had hem vannacht ook aan de oplader gelegd maar hij is dus nu helemaal niet opgeladen.

Ik heb mijn iPhone natuurlijk weleens laten vallen maar niet vaak en niet van hoge afstanden en nooit aan de kant waar het oplaad dingetje zit. Hij is door het vallen verder niet beschadigd.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-13, 09:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lotteeee Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone natuurlijk weleens laten vallen maar niet vaak en niet van hoge afstanden en nooit aan de kant waar het oplaad dingetje zit.
Dat kan natuurlijk wel de oorzaak zijn van de problemen. Dat "oplaad dingetje" is de Lightning connector, eventueel is die beschadigd door die valpartijen.

Probeer eens om de Lightning connector heel voorzichtig schoon te maken. Misschien zit er stof of andere troep in.
Reageren

Labels
hulp nodig, iphone, niet opgeladen, opladen, oplader



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone laad alleen aan laptop op of als hij uit staat. char991 iPhone algemeen 5 02-09-12 09:14
iPhone: als ik mijn iphone 3gs uitzet wipt hij meteen naar DFU mode Muug Jailbreak 33 05-06-12 13:56
iPhone: is de iphone nog gejailbraked als hij in de herstelmodus zit pakoboy Jailbreak 7 18-07-10 15:57
iphone gevallen nu laad hij niet meer! apler iPhone algemeen 9 22-03-10 08:42
Haal mijn iphone uit mijn zak en hij doet het niet meer. sandertjuh89 iPhone algemeen 18 20-12-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:27.