//

vraagjes over stembediening en siri

vraagjes over stembediening en siri discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de handleiding gelezen over de mooie functies van stembediening en Siri. Nu vraag ik me af wat het meest handig is om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-13, 12:21
lovephone lovephone is offline
• iOS 11.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: midden Nederland
Berichten: 30
Standaard vraagjes over stembediening en siri

Ik heb in de handleiding gelezen over de mooie functies van stembediening en Siri. Nu vraag ik me af wat het meest handig is om te gebruiken want blijkbaar kunnen de functies niet tegelijk in gebruik worden genomen, zijn hier ervaringen mee?

Dan kan ik niet uit de handleiding opmaken hoe je de stembediening precies moet gebruiken...als je een muzieknummer wit laten afspelen zeg je dan puur alleen de titel van het nummer of zeg je ''speel .. af'' ?
En als je iemand wilt bellen, zeg je dan alleen zijn naam?

En mijn vraag over Siri: Er staat dat je Siri veel informatie over jezelf kunt geven zodat ze bijv kan helpen bij de vraag ''waar ben ik'' (in t Engels wel uiteraard). Nu snap ik niet hoe ik die info kan invoeren! Als ik de handleiding volg staat er: klik nu op je naam en dan kun je aangeven op de kaart waar je woont etc. Als ik op mijn naam klik kom ik in mijn telefoon-contacten-lijst...??? Ik heb toen mezelf maar in mijn contactenlijst ingevoerd met adres erbij maar ook dit lijkt niet te helpen.

Ben benieuwd naar reacties en ervaringen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-13, 16:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik heb siri afgezet omdat siri alleen maar goed is in belgie om eens voor de fun te tonen aan maten en wat vuile zever mee te verkopen , soms hilarisch wat siri terug antwoord.

Maar effectief gebruiken gaat bijna niet omdat deze je vaak niet verstaat enz....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Siri en stembediening erwinh iPhone algemeen 3 01-11-11 07:46
Stembediening Iphone 4. maltje iPhone Apps 0 17-10-11 21:15
Stembediening ebhvdb iPhone algemeen 8 03-09-10 13:20
Stembediening apps? DaMeastro iPhone Apps 1 02-02-10 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.