iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wie kan mij aub helpen met update problemen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/141510-wie-aub-helpen-update-problemen.html)

Daniyah 08-07-13 19:42

Wie kan mij aub helpen met update problemen?
 
Hallo allemaal,

Ik zit hier met een huge probleem. Ik heb m'n iPhone ge-update via de instellingen op de iPhone. Daarna krijg ik het iTunes logo te zien en kan ik met geen mogelijkheid terug. Als ik 'm koppel aan ITunes dan geeft die aan dat ik 'm moet herstellen, restore. Dan krijg ik de melding:

Are you sure you want to restore the iPhone 'iPhone'to it's factory settings?

Nee, dat wil ik dus niet want dan raak ik alles kwijt. Dat kan niet. Er zit veel bewijsmateriaal in opgeslagen betreffende een mishandeling en contacten/belangrijke informatie betreffende m'n winkel.

Wat moet ik doen? Wie kan mij aub helpen? :(

Groet,
Daniyah

Guest-20180925190238 08-07-13 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daniyah (Bericht 902883)
Ik zit hier met een huge probleem. Ik heb m'n iPhone ge-update via de instellingen op de iPhone.

Als je die update gedaan hebt met een iOS 5.1.1 jailbreak op de iPhone dan heb je inderdaad een "huge" probleem. Er zal niets anders opzitten dan de iPhone te herstellen met iTunes naar iOS 6.1.3

Aangezien die iPhone volstaat met belangrijke data zal je wel regelmatig backups gemaakt hebben met iTunes/iCloud. Zo'n backup kan je het herstel terugzetten.

Daniyah 08-07-13 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 902884)
Als je die update gedaan hebt met een iOS 5.1.1 jailbreak op de iPhone dan heb je inderdaad een "huge" probleem. Er zal niets anders opzitten dan de iPhone te herstellen met iTunes naar iOS 6.1.3

Aangezien die iPhone volstaat met belangrijke data zal je wel regelmatig backups gemaakt hebben met iTunes/iCloud. Zo'n backup kan je het herstel terugzetten.


Nee deze telefoon heeft geen jailbreak.

Is die dan nu wel ge-update of niet? En waarom krijg ik dan gelijk die ituneslogo?

Guest-20180925190238 08-07-13 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daniyah (Bericht 902899)
Nee deze telefoon heeft geen jailbreak.

Dan probeer eens een harde reset uit te voeren. Indien dat niet werkt dan probeer om het ding met TinyUmbrella uit recovery mode te halen.

stino90 08-07-13 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daniyah (Bericht 902883)
Hallo allemaal,

Ik zit hier met een huge probleem. Ik heb m'n iPhone ge-update via de instellingen op de iPhone. Daarna krijg ik het iTunes logo te zien en kan ik met geen mogelijkheid terug. Als ik 'm koppel aan ITunes dan geeft die aan dat ik 'm moet herstellen, restore. Dan krijg ik de melding:

Are you sure you want to restore the iPhone 'iPhone'to it's factory settings?

Nee, dat wil ik dus niet want dan raak ik alles kwijt. Dat kan niet. Er zit veel bewijsmateriaal in opgeslagen betreffende een mishandeling en contacten/belangrijke informatie betreffende m'n winkel.

Wat moet ik doen? Wie kan mij aub helpen? :(

Groet,
Daniyah

heb je backups staan op iCloud of iTunes?

zoja dan mag je gerust restoren, nadat hij opnieuw is opgestart gaat hij je vragen om een backup terug te zetten

les voor in de toekomst: sowieso regelmatig backuppen, en zeker voor een update, of herstel!

Daniyah 08-07-13 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stino90 (Bericht 902905)
heb je backups staan op iCloud of iTunes?

zoja dan mag je gerust restoren, nadat hij opnieuw is opgestart gaat hij je vragen om een backup terug te zetten

les voor in de toekomst: sowieso regelmatig backuppen, en zeker voor een update, of herstel!


Waar staat dat in iTunes?

Want die geeft echt enkel aan 'restore'

Dus zelfs bij iPhone informatie
Name: iPhone
Capacity: n/a
Software version: n/a
Serial number: n/a

En dan restore and update of cancel..

Ik kan ook geen backup op de pc vinden, normaal staat dat toch in een mapje appdata? Mocht er überhaupt een backup ergens staan..

Guest-20180925190238 08-07-13 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daniyah (Bericht 902912)
Ik kan ook geen backup op de pc vinden, normaal staat dat toch in een mapje appdata? Mocht er überhaupt een backup ergens staan..

Backups moet je niet in mapjes gaan zoeken. In iTunes -> Voorkeuren -> Devices kan je zien welke backups bij iTunes bekend zijn.

stino90 08-07-13 21:34

Bewerken, voorkeuren, tabblad apparaten, als onder reservekopieen van apparaten niks staat. Ben je nu alles kwijt.

Om hem weer aan de praat te krijgen moet je hem aan iTunes hangen en restoren.

nogmaals: REGELMATIG BACK UPPEN!!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juli 2013 om 20:36 ----------

Sorry timosha had niet gezien da je al gereageerd had, zit op iPhone.

Daniyah 08-07-13 21:54

Op de pc staat niets, op laptop wel, maar van 19-12-2012, dus neem aan alleen gegevens t/m dan.

Als ik een harde reset doe, gaat die dan terug naar hoe die was? Dus zonder update of wat krijg ik dan?

Guest-20180925190238 08-07-13 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daniyah (Bericht 902919)
Als ik een harde reset doe, gaat die dan terug naar hoe die was? Dus zonder update of wat krijg ik dan?

Als een harde reset lukt dan start de iPhone opnieuw op. In welke toestand kan niemand van op afstand zien. Probeer dat nu, baat het niet, schaadt het niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:32.