iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone 5 3G geen service (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/141603-iphone-5-3g-geen-service.html)

Bjorn Dupont 10-07-13 21:18

iphone 5 3G geen service
 
Zijn er hier mensen die een iphone 5 hebben en als ze hun 3G gebruiken dat die veel uitvalt enz....?

Techfreak 10-07-13 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn Dupont (Bericht 903203)
Zijn er hier mensen die een iphone 5 hebben en als ze hun 3G gebruiken dat die veel uitvalt enz....?

Welke provider heb je?

Bjorn Dupont 11-07-13 04:54

Ik heb Proximus, en in mijn goedkoop toestel van Samsung daar werkt mijn internet zeer goed en valt nooit uit....

Techfreak 11-07-13 08:40

Ja het blijkt wel een iPhone 5 probleem te zijn als je hier op het forum en internet zoekt. Echt oplossingen zijn er niet te vinden.

https://discussions.apple.com/thread...t=165&tstart=0

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...problemen.html

http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...connectie.html


Je kan het volgende proberen;

- alle netwerkinstellingen wissen en daarna terug instellen
- naar Proximus gaan voor een nieuw kaartje
- je iPhone even in vliegtuigmodus zetten

Als dat niet lukt is de oplossing die ik het meeste ben tegen gekomen, het binnen brengen van je iPhone ter nazicht.

Heb je trouwens een geknipte kaart of een volledig nieuwe?

Bjorn Dupont 11-07-13 09:05

Al deze stappen heb ik al geprobeerd, zelfs een volledige heropstart gedaan en ingesteld als nieuwe iPhone... Had ervoor mobile viking, daar een nieuwe simkaart gevraagd en da, overgestapt naar Proximus...

Vrees dat ik hem ga moeten binnen doen, is nog maar twee maand oud! Het is super als je iPhone werkt, maar jammer genoeg laat hij mij soms in de steek...

Techfreak 11-07-13 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn Dupont (Bericht 903251)
Al deze stappen heb ik al geprobeerd, zelfs een volledige heropstart gedaan en ingesteld als nieuwe iPhone... Had ervoor mobile viking, daar een nieuwe simkaart gevraagd en da, overgestapt naar Proximus...

Vrees dat ik hem ga moeten binnen doen, is nog maar twee maand oud! Het is super als je iPhone werkt, maar jammer genoeg laat hij mij soms in de steek...

Ja en dat is ook geen doen hee.

Ga misschien eerst nog eens langs bij proximus zelf? Voordat je naar Apple gaat.

bieb01 02-09-13 17:58

Bjorn, heb dit probleem ook regelmatig.
Heb mijn iphone ook al binnen gebracht bij apple na 3 maanden.
Nieuwe gekregen en identiek dezelfde problemen.
Ik zit ook bij proximus, bij andere providers dou het nog erger zijn.
Ik hoop dat jij al wel een oplossing hebt.

valencio 02-09-13 19:30

Apple wilt alleen maar winst maken ;) laten ze aan hun klanten denken :P

apotheosis 02-09-13 20:30

Heb je al eens een nieuw kaartje laten steken van proximus? Ik zou het toch eens proberen, je weet nooit.

Als dat ook al niets op lost dan vrees ik je brute pech hebt.

Ik heb de mijne vorige week moeten binnen steken omdat mijn bovenste knop naar de frieten is, nie leuk maarja, dat zijn helaas dingen die met eender welk toestel kunnen gebeuren, nu hopen ik een splinternieuwe krijg ;p.

3G valt bij mij alleen weg als ik op een plaats zit waar de 3G niet echt sterk is en op het randje ofzo is of in een gebouw ofzo.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.