woorden invoegen in de T9 (mogelijk??) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik vraag me af of het mogelijk is om woorden in te voegen in de T9 sinds de azerty T9 vind ik deze app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
woorden invoegen in de T9 (mogelijk??)
hallo
ik vraag me af of het mogelijk is om woorden in te voegen in de T9 sinds de azerty T9 vind ik deze app erg handig. natuurlijk zijn er hier en daar nog woorden die vervangen worden ook al wil ik het niet (sms taal :s ) is het misschien mogelijk om die woorden en afkortingen ed in te voegen zodat hij deze ook herkend? thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Na 3x invoeren pakt hij automatisch het woord in het woordenboek op
|
|
|||
|
|||
ja idd
dat had ik al eens ergens gelezen. maar ik denk dat ik dan toch ergens een fout maak om een voorbeeldje te geven ff wordt tv ik heb tv altijd weggedaan en ff paar keer getypt maar het blijft elke keer tv. op zich zou het handig zijn moest het lukken maar het is nu niet zo erg storend iig thanks voor de comment |
|
|||
|
|||
Volgens mij worden 2 en 3 letter woorden niet toegevoegd. Dus alleen woorden die meer dan 3 letters hebben zullen worden toegevoegd.
|
|
||||
|
||||
En dat klopt Ik heb het zelf ook ervaren, als je minder dan 3 letters gebruikt word het niet opgeslagen.
|
|||
|
|||
inderdaad ik heb het even getest
bedankt post mag afgesloten worden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groepen invoegen bij Mail | KvdS | iPhone algemeen | 0 | 11-11-10 15:03 |
Invoegen pagina in springboard | arnehulstein | iPhone algemeen | 2 | 10-08-09 11:38 |
Windows: Albumillustratie handmatig invoegen | The Raptor | iTunes | 5 | 17-07-09 16:16 |
SMS + Contacten invoegen geen Nederlands | misterdj | iPhone algemeen | 2 | 10-05-08 12:15 |
|
|