//

geen emailverkeer meer

geen emailverkeer meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, sinds kort heb ik, zowel op de iphone 5 als op de laptop, geen email meer. kan niet versturen noch ontvangen op beide apparaten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-13, 07:29
dr-trombone dr-trombone is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard geen emailverkeer meer

Hi,
sinds kort heb ik, zowel op de iphone 5 als op de laptop, geen email meer. kan niet versturen noch ontvangen op beide apparaten.
aan de instellingen is niks veranderd. wat moet ik doen ?
alvast bedankt voor alle reakties.
Dr. Trombone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-13, 07:32
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Gebruik je de standaard mail app en over welke mail hebben we het?

- gmail
- hotmail
- outlook
- andere

In je bio straat trouwens nog dat je een iPhone 4 hebt, pas je dit ineens ook aan aub?
  #3  
Oud 17-07-13, 09:28
dr-trombone dr-trombone is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

Hi Techfreak,
yep, standaard mail app.
op de laptop werk ik normaal met outlook (live; hotmail)
werkt dus op de laptop en op de iphone niet meer (wel me.com)
heb weer de connector gedownload (kon daana alleen maar herstellen kiezen), maar dit had dus geen resultaat.
  #4  
Oud 17-07-13, 09:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het gevoel dat je een aantal dingen door mekaar haalt. Een @me.com is een iCloud e-mail adres en dat kan niet werken met Hotmail. De Outlook Connector is alleen voor Hotmail en niet voor iCloud mail.

Heb je op de PC de allerlaatste versie van het Windows iCloud Control Panel geïnstalleerd?
  #5  
Oud 17-07-13, 10:08
dr-trombone dr-trombone is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb het gevoel dat je een aantal dingen door mekaar haalt. Een @me.com is een iCloud e-mail adres en dat kan niet werken met Hotmail. De Outlook Connector is alleen voor Hotmail en niet voor iCloud mail. De outlook connector gebruik ik al jaren voor hotmail/live en werkte tot voor kort

Heb je op de PC de allerlaatste versie van het Windows iCloud Control Panel geïnstalleerd?
nee, nooit van gehoord !
  #6  
Oud 17-07-13, 10:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dr-trombone Bekijk bericht
nee, nooit van gehoord !
Als je nog nooit van het Windows iCloud Control Panel gehoord hebt kan je ook geen iCloud Mail (@me.com) gebruiken in Outlook.

Dat Outlook Connector voor Hotmail niet meer werkt is jammer maar dat is geen iPhone/iPad probleem. Dat is een Windows probleem. Misschien moet je dat ding eens updaten.

Wat zijn de specifieke problemen dan op de iPhone 5? Welke Mail app gebruik je op dat toestel? En gebruik je daar ook iCloud Mail en Hotmail?
  #7  
Oud 17-07-13, 10:23
dr-trombone dr-trombone is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je nog nooit van het Windows iCloud Control Panel gehoord hebt kan je ook geen iCloud Mail (@me.com) gebruiken in Outlook. sorry, ben niet duidelijk geweest. icloud mail heb ik alleen op mn iphone.

Dat Outlook Connector voor Hotmail niet meer werkt is jammer maar dat is geen iPhone/iPad probleem. Dat is een Windows probleem. Misschien moet je dat ding eens updaten. heb ik geprobeerd, maar lukte niet. zal dat nog maar eens proberen als ik weer thuis ben.

Wat zijn de specifieke problemen dan op de iPhone 5? Welke Mail app gebruik je op dat toestel? standaard mail app. En gebruik je daar ook iCloud Mail en Hotmail? ja . als ik een, hotmail/live, mail probeer te versturen krijg ik een pop-up :
de gebruikersnaam of het ww voor SMTP....@live.nl @live.com is onjuist
...................
  #8  
Oud 17-07-13, 10:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan gebruik je waarschijnlijk de verkeerde SMTP server voor Hotmail. Kijk dat eens na in Instellingen -> Mail, Contacts, Calendars -> Accounts -> Hotmail account.
  #9  
Oud 17-07-13, 11:00
dr-trombone dr-trombone is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan gebruik je waarschijnlijk de verkeerde SMTP server voor Hotmail. Kijk dat eens na in Instellingen -> Mail, Contacts, Calendars -> Accounts -> Hotmail account.
heb aan de instellingen niks veranderd. zal thuis nog het een en ander proberen. iig bedankt !
  #10  
Oud 19-07-13, 07:02
dr-trombone dr-trombone is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

iets of iemand had mijn mailadres "gestolen", heb t weer terug en alle ww verandert voor de zekerheid !
  #11  
Oud 19-07-13, 07:26
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dr-trombone Bekijk bericht
iets of iemand had mijn mailadres "gestolen", heb t weer terug en alle ww verandert voor de zekerheid !
Zeer vervelend als zoiets gebeurd. Gelukkig dat het terug in orde is. Kies misschien voor een wachtwoord met een combinatie van hoofd en kleine letters + getallen en eventueel een spatie.

Maar goed dat het terug werkt dan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eerst geen bereik meer, nu geen iPhone meer! sjockboy iPhone algemeen 1 03-09-12 22:48
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten henkphone iPhone algemeen 0 27-01-12 17:54
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! ruud2000 Odido (T-Mobile) 4 30-06-10 17:20
Iphone stuurt emailverkeer in de war Verbon iPhone algemeen 2 29-10-08 12:50
geen internet meer en kan geen sources meer updaten jeroenrd Overige providers Nederland 1 14-02-08 16:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.