iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone wordt heel warm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/14195-iphone-wordt-heel-warm.html)

jonathan1993 09-06-08 17:30

iphone wordt heel warm
 
hallo,

ik ben jonathan heb al ee tijdje een iphone 8GB ben er heel trotshttps://forum.iculture.nl/images/icons/icon7.gif en blij mee.
maar 1 ding valt mij een beetje op: de temperatuur

als ik aan het bellen ben is hij naa een minuut of 5 hardstikke warm.
(nu ook zonder dat ik aan het bellen ben maar ben in connectie met winscp)

is dit normaal of is er iets mis?

gr. jonathan

sossienl 09-06-08 23:58

// verplaatst

Destiny 10-06-08 00:22

De iPhone wordt idd erg warm. Dat is normaal. Het is voor mij natuurlijk moeilijk vast te stellen of jouw iPhone abnormaal warm wordt. Met dit warme weer wordt mijn iPhone ook warm. Zeker als ik hem in me broekzak heb

PauluS87 10-06-08 10:28

Hmm, je kunt zeggen wat je wilt, maar mijn iphone word helemaal niet warm... Wanneer ik muziek of een video kijk of veel internet en download, mijn iphone word een beetje warm maar daar is meteen alleen mee gezegt. Mijn iphone wordt wel erg warm wanneer ik oplaad *logisch*

Biatelli 10-06-08 11:53

bij mij word die ook heel erg snel warm komt denk ik ook door mijn hoesje dat sluit namelijk bijna helemaal af. meestal laat ik hem dan even uit het hoesje

croiman 10-06-08 18:24

Als je belt EN winscp op hebt staan, is er dubbel data verkeer op je com-bord, normaal dat hij wat warmer word.

Geen schrik voor hebben tenzij er rook uitkomt....

macjoris 10-06-08 19:44

Mijn iphone wordt na mijn inzien ook niet echt warm ofzo. Behalve als ik buiten aan het bellen ben in de zon, is het na 5-10 min. Maar dan is hij ookwel weer vrij snel afgekoeld als ik hem uit de zon heb.
Gebruik geen enkele case of beschermende coating.

DaveyY 11-06-08 17:13

bij mij word ie wat warm na 30 mins izoo spelen maar meer ook niet

Snowgasm 04-07-08 10:37

de mijne wordt warm bij bluetooth gebruik (carkit Parrot) en bij hoog Wi-Fi gebruik.

Niet heel gek dus :-)

Destiny 04-07-08 12:26

Die van mij wordt nu zo rond de -7 :p
Ligt 24 uur in de vriezer :p

Doblie 04-07-08 13:16

Heb je hem echt in de vriezer gelegd? Dat is zonde!

Destiny 04-07-08 13:17

Dat is goed voor de accu.

Vigoroso 16-07-08 16:23

Zou er toch niet op gokken als ik jou was,, als hij van lage naar hoge temperatuur gaat kan je de iphone misschien beschadigen..

Common.Sense 16-07-08 16:25

Als de harde schijf aardig wat toertjes maakt, wordt hij inderdaad warmer... is ook normaal.

pietpiet50 11-09-08 22:51

maar als hij ECHT heel warm wordt, krijg je een nieuwe functie te zien:

Het hoofdscherm geeft dan aan; TEMPERATUUR , met een geel driehoekje eronder.
en je kunt alleen noodoproepen doen. Verder is er niets bruikbaar.

Kwam er toevallig achter, toen ik op het dak bezig was, en mijn iphone in de zon muziek aan het afspelen was, opeens was er geen geluid meer.

Wel een nette beveiliging van Apple.

Le0 13-09-08 02:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Common.Sense (Bericht 143922)
Als de harde schijf aardig wat toertjes maakt, wordt hij inderdaad warmer... is ook normaal.

Harde schijf? Haha. Flash geheugen, dat wordt nauwelijks warm. Processor en GPS/UMTS/GSM chips worden warm. Iphone heeft geen enkel draaiend onderdeel.

Stefaanxd 14-09-08 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietpiet50 (Bericht 188124)
maar als hij ECHT heel warm wordt, krijg je een nieuwe functie te zien:

Het hoofdscherm geeft dan aan; TEMPERATUUR , met een geel driehoekje eronder.
en je kunt alleen noodoproepen doen. Verder is er niets bruikbaar.

Kwam er toevallig achter, toen ik op het dak bezig was, en mijn iphone in de zon muziek aan het afspelen was, opeens was er geen geluid meer.

Wel een nette beveiliging van Apple.

Das inderdaad wel een mooi iets,
Mijne word ook warm, maar das alleen bij internet en dat andere is bij het opladen, maar das ook logisch


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.