//

Iphone 4s batterij probleem

Iphone 4s batterij probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriendin heeft een iphone 4s.. Deze is 1j en 3M geleden aangekocht bij Mobistar in België.. Sinds kort valt haar iphone gewoon al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-07-13, 23:04
Jeroen1989 Jeroen1989 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 13
Standaard Iphone 4s batterij probleem

Hallo,

Mijn vriendin heeft een iphone 4s.. Deze is 1j en 3M geleden aangekocht bij Mobistar in België..

Sinds kort valt haar iphone gewoon al uit als er nog zo een 15% in zit.

Omdat we binnenkort met mij, iphone 5 naar de genius bar gaan in A'dam vraag ik mij af of zij er met haar probleem ook terecht kan? Apple geeft maar 1 jaar garantie, maar in België is dat 2jaar.

Indien ja, wat kunnen ze daar dan doen? Nieuwe batterij? Een nieuwe refurbished iphone in de plaats meegeven? Upgrade naar refurbished iphone 5 evt mogelijk (evt bijbetaling) ...

Kan iemand hier meer info over geven?

Dank u!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-13, 00:07
flashingst flashingst is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 575
Standaard

Je kunt het in ieder geval zeker proberen. Apple mag toestellen van een ander continent weigeren, maar Europese toestellen dacht ik niet. Ik lees van meerdere mensen dat Apple niet heel moeilijk doet over een paar maanden buiten de "officiële" garantie van 1 jaar. Misschien omdat de wettelijke plicht 2 jaar is?

Ze gaan sowieso niet de batterij daar ter plekke vervangen, dus zorg dat er een backup van het desbetreffende toestel wordt gemaakt. Als ze tot de conclusie komen dat het binnen de garantie valt, krijg je een (refurbished of nieuw) toestel mee.

Áls Apple toch moeilijk doet over het Belgische toestel, dan heb je altijd nog garantie via Mobistar (2 jaar). Echter is de kans groot dat Apple je helpt aan de hand van het serienummer van het toestel (en ik zou zeker een aankoopnota meenemen).
  #3  
Oud 21-07-13, 00:23
Jeroen1989 Jeroen1989 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flashingst Bekijk bericht
Je kunt het in ieder geval zeker proberen. Apple mag toestellen van een ander continent weigeren, maar Europese toestellen dacht ik niet. Ik lees van meerdere mensen dat Apple niet heel moeilijk doet over een paar maanden buiten de "officiële" garantie van 1 jaar. Misschien omdat de wettelijke plicht 2 jaar is?

Ze gaan sowieso niet de batterij daar ter plekke vervangen, dus zorg dat er een backup van het desbetreffende toestel wordt gemaakt. Als ze tot de conclusie komen dat het binnen de garantie valt, krijg je een (refurbished of nieuw) toestel mee.

Áls Apple toch moeilijk doet over het Belgische toestel, dan heb je altijd nog garantie via Mobistar (2 jaar). Echter is de kans groot dat Apple je helpt aan de hand van het serienummer van het toestel (en ik zou zeker een aankoopnota meenemen).
Heel erg bedankt voor de informatie. Ik zal er een afspraak maken en zien wat ze voorstellen...
  #4  
Oud 21-07-13, 08:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen1989 Bekijk bericht
Sinds kort valt haar iphone gewoon al uit als er nog zo een 15% in zit.
Dan moet zij de accu maar eens gewoon kalibreren:
1) Sluit de iPhone met de originele USB-kabel aan de originele lader aan;
2) Voer een harde reset uit;
3) Laat de iPhone opladen tot 100% capaciteit;
4) Als 100% capaciteit bereikt is laat de iPhone nog ca. 30 minuten aan de lader;
  #5  
Oud 22-07-13, 22:29
Jeroen1989 Jeroen1989 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan moet zij de accu maar eens gewoon kalibreren:
1) Sluit de iPhone met de originele USB-kabel aan de originele lader aan;
2) Voer een harde reset uit;
3) Laat de iPhone opladen tot 100% capaciteit;
4) Als 100% capaciteit bereikt is laat de iPhone nog ca. 30 minuten aan de lader;
Ik heb bovenstaande gevolgd, maar de batterij springt nog steeds met grote stappen... Als ik hem volledig heb opgeladen en trek hem uit is hij quasi onmiddellijk een aantal percent minder vol.

Hij gaat ook van 15% plots naar 5% zonder dat ik noemenswaardige zaken uitvoer..

Nog een voorstel?
Reageren

Labels
batterij, geniusbar, iphone4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S batterij probleem iRoos iPhone algemeen 10 07-11-12 14:59
Batterij probleem iPhone 4S Claudia38 iPhone algemeen 9 11-09-12 21:35
Iphone 4 batterij probleem osj iPhone algemeen 2 13-08-10 14:45
Iphone 2G batterij probleem YBinnenweg iPhone algemeen 7 29-08-09 09:45
Iphone batterij probleem homie Archief 4 24-12-08 15:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.