iphone komt niet uit DFU mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone in DFU mode gezet precies zoals het moet, toen hield ik de home knop ingedrukt alleen nu gaat hij niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone komt niet uit DFU mode
Ik heb mijn iphone in DFU mode gezet precies zoals het moet, toen hield ik de home knop ingedrukt alleen nu gaat hij niet meer aan. Iphone op zwart doet niks meer. Als ik hem aan Itunes koppel geeft hij geen melding geen bericht niks. Itunes herkent niks of wat dan ook?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan probeer om het ding uit recovery mode te halen met TinyUmbrella.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan staat die iPhone ook niet in DFU/Recovery Mode. Probeer dan een harde reset terwijl de iPhone aan de lader hangt.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s geraakt niet uit DFU mode | lovemacg | iPhone algemeen | 21 | 12-07-13 15:40 |
iPhone 3GS niet uit DFU mode na downgrade van 4.3.5 naar 4.3.3 | axie21 | iPhone algemeen | 0 | 08-10-11 23:29 |
iPhone 3GS Komt niet uit DFU Mode ! | Lebaneze | iPhone algemeen | 22 | 05-09-11 02:18 |
iPhone: upgrade 3.0 probleem, komt niet in DFU mode | crazy-chriss | Jailbreak | 8 | 19-07-09 20:45 |
Iphone niet uit dfu mode | speedyj | Archief | 1 | 20-07-08 14:49 |
|
|