iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone naar de frieten? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/142058-iphone-naar-de-frieten.html)

apotheosis 23-07-13 18:54

iPhone naar de frieten?
 
Vandaag iPhone nog gebruikt, leg die naast mij voor effe, wil terug effe kijken naar het één en ander en opeens niks meer?
Ik wil die opladen; noppes, laad zelfs niet op, krijg de phone ook niet meer in gang enz....
Wat nu? iPhone zomaar zonder reden uit het niets naar de friet?
Heb deze nu aan de laptop gehangen maar geen resultaat, er gebeurt nikske.
Doordat er niks gebeurd kan ik ook niet herstellen of wat dan ook, gadver zeg.
En binnen steken wat dan? Er staat ios 7 op? Gaan ze gaan zeggen kust ze en koopt u maar ne nieuwen?
Ik heb het vermoeden ios 7 mij dit probleem heeft bezorgd en mijn phone nu mss kapoet is.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 juli 2013 om 18:01 ----------

Oef, gelukkig levend gekregen.

Guest-20180925190238 23-07-13 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 904694)
Ik heb het vermoeden ios 7 mij dit probleem heeft bezorgd en mijn phone nu mss kapoet is.

"The Deep Sleep Bug" in iOS 7 Beta. :D

apotheosis 23-07-13 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 904701)
"The Deep Sleep Bug" in iOS 7 Beta. :D

Ik heb het kunnen oplossen, ik had de powerknop en de bovenste nie lang genoeg blijven induwen blijkbaar, nochthans paar keer geprobeerd maar lukte eerst niet.

Ios7 zorgt er idd wel wat voor ik al een aantal keer miserie heb gehad, normaal moest beta4 al uit zijn.

Guest-20180925190238 23-07-13 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 904703)
...normaal moest beta4 al uit zijn.

Als ontwikkelaar heb je toch een e-mail van Apple ontvangen met uitleg over wat er allemaal aan de hand is met het Apple Developer Portal. :rolleyes:

apotheosis 23-07-13 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 904705)
Als ontwikkelaar heb je toch een e-mail van Apple ontvangen met uitleg over wat er allemaal aan de hand is met het Apple Developer Portal. :rolleyes:

Ik ben geen ontwikkelaar en krijg dus geen emails e :).
Maar ik weet er gehackt is geweest en daardoor de beta4 er nog niet is.

Guest-20180925190238 23-07-13 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 904707)
Ik ben geen ontwikkelaar en krijg dus geen emails e :).

Miserie, miserie, miserie. :eek: Ik zou dan maar niet te hard roepen op iOS 7 Beta 4 (voor de iPhone 5). Ik ga het hier bij laten. Succes verder. :)

apotheosis 23-07-13 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 904709)
Miserie, miserie, miserie. :eek: Ik zou dan maar niet te hard roepen op iOS 7 Beta 4 (voor de iPhone 5). Ik ga het hier bij laten. Succes verder. :)

Is geen probleem, alle beta's kan ik downloaden :).

arjan95 23-07-13 21:42

Waarom kreeg ik dan wel mail terwijl ik nog nooit voor developer betaald heb? Ik heb enkel een basis account waarmee ik de huidige Xcode mag downloaden. Is dat ook een dev account?

Guest-20180925190238 23-07-13 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 (Bericht 904721)
Is dat ook een dev account?

Yep. :) Als je inlogt in dat account zal je zien dat de procedure om een program te kopen nog open staat cq. niet afgerond is. Jij kan ook elke keer één (1) bericht plaatsen in het Apple Developer Forum maar niet reageren op antwoorden op die berichten.

Sommigen noemen dat een "gratis" developer account. :rolleyes: Xcode kan men ook zonder dev account gratis downloaden uit de MAS.

arjan95 23-07-13 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 904722)
Yep. :) Als je inlogt in dat account zal je zien dat de procedure om een program te kopen nog open staat cq. niet afgerond is. Jij kan ook elke keer één (1) bericht plaatsen in het Apple Developer Forum maar niet reageren op antwoorden op die berichten.

Sommigen noemen dat een "gratis" developer account. :rolleyes: Xcode kan men ook zonder dev account gratis downloaden uit de MAS.

Aha dat klopt ja. Toen ik dat ooit eens aanmaakte had ik nog geen creditcard en kon ik dus geen program kopen. Nu weet ik dat er een 3v Card is en zou ik dat wel kunnen. Echter hoeft ik dat nog niet. Eerst maar eens, na deze heerlijke zomer in september met Informatica op de HHS gaan beginnen :-) en natuurlijk van m'n iPad 4 genieten

wouter1981 24-07-13 09:27

Probleem is opgelost. Daarom hier een slotje.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:16.