//

Heb iOS 7 geinstalleerd maar moet mijn iPhone binnenbrengen voor reparaties

Heb iOS 7 geinstalleerd maar moet mijn iPhone binnenbrengen voor reparaties discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb pas vandaag iOS 7 geinstalleerd op mijn iPhone 5, ik ben echter geen ontwikkelaar dus heb het besturingssysteem gedownload van het internet. Het systeem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-13, 21:35
vinz963 vinz963 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard Heb iOS 7 geinstalleerd maar moet mijn iPhone binnenbrengen voor reparaties

Heb pas vandaag iOS 7 geinstalleerd op mijn iPhone 5, ik ben echter geen ontwikkelaar dus heb het besturingssysteem gedownload van het internet. Het systeem werkt perfect maar door een hevige regenbui is mijn camera defect... Moet ik de iPhone eerst degrade voor ik ermee naar de winkel ga?

Grts,
Vince
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-13, 21:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinz963 Bekijk bericht
Heb pas vandaag iOS 7 geinstalleerd op mijn iPhone 5, ik ben echter geen ontwikkelaar dus heb het besturingssysteem gedownload van het internet. Het systeem werkt perfect maar door een hevige regenbui is mijn camera defect... Moet ik de iPhone eerst degrade voor ik ermee naar de winkel ga?

Grts,
Vince
Ik denk dat dat het beste zal zijn .
Want anders durven ze afkomen; tja, uwe camera meneer, dat komt doordat je er ios7 hebt opgezet en dit de problemen heeft gegeven bij uw camera en u bent geen ontwikkelaar . Wie een ontwikkelaar is kan dat wel doen.

Je bent er zeker van het niet door ios7 is je camera opeens niet meer werkt? (je zal dit wel zien als je downgrade dan of deze terug gaat of niet, ik weet wel niet hoe je dat doet dat downgraden).
  #3  
Oud 24-07-13, 21:44
vinz963 vinz963 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard

nope, komt niet door de update, gistere was er een hevige regenbui, iphone zat in mijn broekzak maar raakte toch nat en toen werkte de camera & de flash niet meer ;( dus door de regenschade zal er wss ook geen garantie meer op zijn... Ik ga hem vrijdag binnen doen, op hoop van zegen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik heb mijn iPhone in het water laten vallen, wat moet ik doen? lauramarije iPhone algemeen 3 10-01-13 19:41
Fun! Sinds ik mijn Ipad2 heb hoef ik mijn Iphone nog maar 1x per 4 dagen op te laden MaozeDong iPad algemeen 8 04-08-11 19:56
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt sanne053 Jailbreak apps en thema's 11 02-07-10 15:57
Ik heb een usb en itunes logo op mijn iphone wat moet ik doen!!!! sahin14755 Archief 1 23-11-09 20:38
iPhone: Help! Ik heb mijn iphone gejailbreaked maar er is iets mis! Zen0neZ Jailbreak 11 13-03-09 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.