//

Heb iOS 7 geinstalleerd maar moet mijn iPhone binnenbrengen voor reparaties

Heb iOS 7 geinstalleerd maar moet mijn iPhone binnenbrengen voor reparaties discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb pas vandaag iOS 7 geinstalleerd op mijn iPhone 5, ik ben echter geen ontwikkelaar dus heb het besturingssysteem gedownload van het internet. Het systeem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-13, 21:35
vinz963 vinz963 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard Heb iOS 7 geinstalleerd maar moet mijn iPhone binnenbrengen voor reparaties

Heb pas vandaag iOS 7 geinstalleerd op mijn iPhone 5, ik ben echter geen ontwikkelaar dus heb het besturingssysteem gedownload van het internet. Het systeem werkt perfect maar door een hevige regenbui is mijn camera defect... Moet ik de iPhone eerst degrade voor ik ermee naar de winkel ga?

Grts,
Vince
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-13, 21:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinz963 Bekijk bericht
Heb pas vandaag iOS 7 geinstalleerd op mijn iPhone 5, ik ben echter geen ontwikkelaar dus heb het besturingssysteem gedownload van het internet. Het systeem werkt perfect maar door een hevige regenbui is mijn camera defect... Moet ik de iPhone eerst degrade voor ik ermee naar de winkel ga?

Grts,
Vince
Ik denk dat dat het beste zal zijn .