//

Microfoon iPhone 4s werkt niet

Microfoon iPhone 4s werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De microfoon van mijn iPhone 4s werkt niet. Ik heb al van alles geprobeerd, van herstellen tot abrieksgegevens, oordopjes meerdere keren in en uit halen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-13, 21:45
Brandweersmurf Brandweersmurf is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard Microfoon iPhone 4s werkt niet

De microfoon van mijn iPhone 4s werkt niet. Ik heb al van alles geprobeerd, van herstellen tot abrieksgegevens, oordopjes meerdere keren in en uit halen. Ik heb gisteren het speakerdock in zijn geheel vervangen, maar dit had ook geen resultaat.

Soms hoor je me heel zachtjes praten, maar meestal alleen een zachte brom.

Ik ben een beetje door mijn ideeën heen, weet iemand nog iets anders?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-13, 10:51
mla mla is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik had hetzelfde probleem met een iphone 4. Op internet gezocht, alle suggesties geprobeerd, diverse keren over een aantal dagen, maar het probleem bleef bestaan (andere kant hoort mij niet of een brom; microfoon werkt wel in andere apps). Stond op het punt de iphone maar weg te doen en te wachten op de iphone5 met evt. inruilactie. Via apple.nl uiteindelijk op zoek gegaan naar hulp van Apple zelf omdat ik had gelezen dat het een bekend probleem was en Apple soms aanbood de telefoon gratis om te ruilen (hoewel ik al jaren uit de garantie ben). Daar blijkt een automatisch diagnostisch systeem te bestaan (kies op de website: support, contact opnemen, service opties, iphone, contact opnemen met apple support, iphone, wat is er aan de hand, gesprekken en voicemail, bellen werkt niet zoals verwacht, werkt niet op andere locaties, u kunt basis informatie direct naar apple sturen, ok, e-mail adres invoeren). Je krijgt dan een e-mail met een ticketnummer en knop om diagnostische info te versturen. Die knop moet je op je iphone aanklikken en dan draait er kennelijk een programma'tje op de achtergrond. Ik dacht dat ik dan een antwoord van Apple zou krijgen met wat er aan de hand is. 24 uur later nog niets ontvangen, maar..... de microfoon werkt weer gewoon, en al 24 uur achter elkaar. Het lijkt er op dat ze softwarematig iets hebben aangepast. Hoe dan ook, ik ben blij (benieuwd hoe lang het goed blijft gaan).

Laatst gewijzigd door mla; 04-09-13 om 11:05.
  #3  
Oud 30-09-13, 17:17
mla mla is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mla Bekijk bericht
Ik had hetzelfde probleem met een iphone 4. Op internet gezocht, alle suggesties geprobeerd, diverse keren over een aantal dagen, maar het probleem bleef bestaan (andere kant hoort mij niet of een brom; microfoon werkt wel in andere apps). Stond op het punt de iphone maar weg te doen en te wachten op de iphone5 met evt. inruilactie. Via apple.nl uiteindelijk op zoek gegaan naar hulp van Apple zelf omdat ik had gelezen dat het een bekend probleem was en Apple soms aanbood de telefoon gratis om te ruilen (hoewel ik al jaren uit de garantie ben). Daar blijkt een automatisch diagnostisch systeem te bestaan (kies op de website: support, contact opnemen, service opties, iphone, contact opnemen met apple support, iphone, wat is er aan de hand, gesprekken en voicemail, bellen werkt niet zoals verwacht, werkt niet op andere locaties, u kunt basis informatie direct naar apple sturen, ok, e-mail adres invoeren). Je krijgt dan een e-mail met een ticketnummer en knop om diagnostische info te versturen. Die knop moet je op je iphone aanklikken en dan draait er kennelijk een programma'tje op de achtergrond. Ik dacht dat ik dan een antwoord van Apple zou krijgen met wat er aan de hand is. 24 uur later nog niets ontvangen, maar..... de microfoon werkt weer gewoon, en al 24 uur achter elkaar. Het lijkt er op dat ze softwarematig iets hebben aangepast. Hoe dan ook, ik ben blij (benieuwd hoe lang het goed blijft gaan).
edit: na drie weken is het euvel weer terug en bovenstaande truc werkt nou niet meer. Microfoon doet het af en toe, maar dit lijkt random. Daarmee is de telefoon onbruikbaar geworden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 microfoon werkt niet tijdens bellen iRyan iPhone algemeen 3 08-09-14 22:44
Microfoon werkt niet Arcly iPhone algemeen 0 15-01-12 19:26
Microfoon werkt niet julos iPhone algemeen 5 15-08-11 21:11
iPhone 4 Microfoon werkt niet bij facetime/videorecord Koenkk Muziek, foto & video 3 24-01-11 20:51
microfoon werkt niet lennardude iPhone algemeen 1 15-01-11 19:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.