iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Welke iPhone kan ik het beste nemen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/142122-welke-iphone-beste-nemen.html)

Anous 24-07-13 23:36

Welke iPhone kan ik het beste nemen?
 
Hallo allemaal,

Mijn abonnement op mijn Blackberry loopt binnenkort af en ik wil graag een iPhone. Nu twijfel ik tussen de 4 en 4S. De 4S is namelijk sneller en heeft een betere camera. Ook ben ik bang dat de iPhone 4 over twee jaar minder goed functioneert vanwege de veranderingen in IOS. Maar dit weet ik niet zeker.

Ik maak op dit moment vrij weinig gebruik van internet op mijn BB omdat dat bijna niet mogelijk is. Als ik de iPhone heb zal ik vast wel meer internetten. Verder gebruik ik de tel voornamelijk voor bellen, sms'en en social media.

Ik ben verder nogal een nitwit op dit gebied, dus wie kan mij verder helpen?

valencio 24-07-13 23:42

4s je zegt het zegt langere updates dan op de 4 ;)

Anous 24-07-13 23:43

True.
Maar zal het echt zo veranderen?

valencio 24-07-13 23:46

hoe bedoel je met zal het echt zo veranderen>?

Anous 24-07-13 23:53

Ik bedoel eigenlijk, is de iPhone 4 over twee jaar niet meer bruikbaar? Daar gaat het mij om. IK ben bang dat als ik de 4 koop ik over 2 jaar rondloop met een telefoon waar ik weinig aan heb.

valencio 24-07-13 23:55

Het gaat nog wel bruikbaar zijn maar sommige apps zullen niet meer werken;)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 juli 2013 om 22:57 ----------

zoals nu op de i3g

Anous 24-07-13 23:59

Ok duidelijk.
Als ik er zo over nadenk kan ik net zo goed kiezen voor een 4.
De tel zal ik toch hoofdzakelijk gebruiken voor bellen, sms'en, internetten en social media.
Bedankt voor het meedenken ;)

valencio 25-07-13 00:01

is goed fijne dag verder ;)

colliehome 25-07-13 09:26

Door elke komst van een nieuw iOS gaat er ook steeds meer gevraagd worden van je iPhone. Daarom stop Apple soms met het ondersteunen van oudere modellen. Nu voor een 4 gaan is misschien de goedkoopste oplossing maar na iOS7 (najaar) lijkt het erop dat de iPhone 4 daar wat moeite mee gaat hebben. Maar budget bepaalt eigenlijk je keuze.

suzuki2002 25-07-13 11:04

Over 2 jaar is de iphone 7 er al. ( dit is geen feit , maar een veronderstelling ).

Ik zou voor de 4s gaan maar de 4 gaat voor nu ook nog prima mee .

apotheosis 26-07-13 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anous (Bericht 904866)
Hallo allemaal,

Mijn abonnement op mijn Blackberry loopt binnenkort af en ik wil graag een iPhone. Nu twijfel ik tussen de 4 en 4S. De 4S is namelijk sneller en heeft een betere camera. Ook ben ik bang dat de iPhone 4 over twee jaar minder goed functioneert vanwege de veranderingen in IOS. Maar dit weet ik niet zeker.

Ik maak op dit moment vrij weinig gebruik van internet op mijn BB omdat dat bijna niet mogelijk is. Als ik de iPhone heb zal ik vast wel meer internetten. Verder gebruik ik de tel voornamelijk voor bellen, sms'en en social media.

Ik ben verder nogal een nitwit op dit gebied, dus wie kan mij verder helpen?

Ga jij die iPhone 4s nieuw kopen?
Zoja; komaan, spaar meteen een klein beetje langer en koopt u de 5s die begin oktober (of mss eind september) uitkomt. Wil je nu persee ene, iPhone 5 nemen.

Maar wil je wel naar je budget kijken dan best een 4s nemen maar of deze bv ios8 volgend jaar volledig zal krijgen is nog maar de vraag.

iPhone 4 niet kopen man, bepaalde games werken al niet meer op de iPhone 4 of werken niet zoals het moet.
De 4s heeft betere camera en is iets sneller.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.