iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geen bereik/Service als ik me iPhone 4 vergrendel zoek al weken oplossing graag hulp (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/142206-geen-bereik-service-iphone-4-vergrendel-zoek-weken-oplossing-graag-hulp.html)

Dylanp 27-07-13 01:10

Geen bereik/Service als ik me iPhone 4 vergrendel zoek al weken oplossing graag hulp
 
19 Bijlage(n)
Als me Iphone 4 6.0.1 in sluimerstand/vergrendel heb ik steeds geen service/bereik woord er nu echt helemaal gek van :eek:zoeken op google en forums uren lang en geen oplossing gevonden
als ik hem ontgrendel gaat hij direct zoeken en heb ik gelijk bereik:confused: zolang ik hem maar niet vergrendel is er niks aan de hand

heb hem ook direct gejailbreakt met evasi0n 1.5.3 (Windows XP)
alles goed verlopen werkt perfect,
heb ook nog een anderen iPhone 4 met
5.1.1 met (JB) die werkt perfect
nou zou het kunnen zijn dat het een tweak van Cydia kan zijn maar heb diverse al verwijdert geen resultaat

deze tweaks heb ik nu allemaal erop staan zijn er al heel veel meer geworden
en toen had ik het probleem ook al

ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen want woord er nu beetje gek van

Alvast Bedankt!!

Dylanp 27-07-13 20:41

Niemand???

Dylanp 29-07-13 19:08

:confused:

Dylanp 01-08-13 18:16

niemand een oplossing ervoor???

Guest-20180925190238 01-08-13 18:22

Begin maar eens met alle gestolen cracked apps te verwijderen incl. die obscure dievenrepo's.

Bubbly 01-08-13 18:26

BatteryDoctorPro zou de oorzaak kunnen zijn.

Ook kan het een gekraakte app kunnen zijn, daarover mogen we het op dit forum echter niet hebben :)

arjan95 01-08-13 18:33

Mijn ervaring is ook dat de obscure tweaks en repo's voor problemen zorgen. Ik heb het ook wel eens gehad dat het crashte en je opnieuw moest restoren. ook was ik toen nog geen 18 en was het lastiger om iets in cydia te kopen. Nu weet ik beter en heb ik geen problemen meer. Ik jailbreak ook niet meer op mijn main device (iPad).

Dylanp 02-08-13 16:15

obscure???
wtf is dat

batterydoctor legt het niet aan pas later geinstalleert

ik heb me iphone direct gejailt toen ik hem kocht nooit zonder jail getest

maar legt het sowieso aan een tweak vraag ik me af?

heb het probleem alleen maar als ik hem vergrendel heelemaal als ik 3g en internet aanzet

zonder 3g of internet heb ik meestal gewoon bereik

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 augustus 2013 om 15:24 ----------

woord er helemaal para van heb nog een iPhone 4 8gb met 5.1.1 erop

nergens last van wat ik ook installeer of repo ik toevoeg nergens last van

hoop dus dat iemand enig idee heb wat het probleem is

Bubbly 02-08-13 17:12

OBSCUUR
1) Duister 2) Dubieus 3) Donker 4) Geheimzinnig 5) Glibberig 6) Het is niet bekend of het donker is (crypt.) 7) Louche 8) Minder gunstig bekend 9) Niet gunstig bekend 10) Ongunstig bekend 11) Onberoemd 12) Onguur 13) Onoverzienbaar 14) Onklaar 15) Onduidelijk 16) Onaanzienlijk 17) Onzedelijk 18) Ongustig bekend staand 19) Ongunstig bekend staan 20)


Je zult tweaks moeten verwijderen tot je de oorzaak vindt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.