//

Itunes synchroniseert niet goed.

Itunes synchroniseert niet goed. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik probeer al een tijdje mijn iphone 5 te synchroniseren met itunes. Dit lukt ook deel, hij sychroniseert alles behalve de muziek. Itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-13, 17:30
thejordy thejordy is offline
• iOS 8.4
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 13
Exclamation Itunes synchroniseert niet goed.

Hallo Allemaal,

Ik probeer al een tijdje mijn iphone 5 te synchroniseren met itunes. Dit lukt ook deel, hij sychroniseert alles behalve de muziek. Itunes slaat stap 3 over, waar het synchroniseren moet gebeuren en blijft hangen op stap 4, wijzegingen toepassen. Ik heb itunes een nacht aan gelaten met stap 4, en na een nacht stond hij er nog op. Heb itunes meerdere malen opnieuw opgestart iphone losgepopeld, itunes Wi-Fi synchronisatie maar op alles blijft hij hangen op stap 4.

(Heb momenteel itunes 11.0.4.4)

Zie hier wat foto's:


De muziek tijdens synchroniseren?


Het synchroniseren zelf.

Help alsjeblieft, en alvast bedankt!

Jordy.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-13, 16:30
Svenja81 Svenja81 is offline
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik ga even meelezen, ik heb hetzelfde probleem met de telefoon van mijn vader!
  #3  
Oud 29-07-13, 23:10
mevistox5 mevistox5 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 29
Standaard

Hoi,


Ik herken helaas het probleem. Hoewel weer een variant hierop.

Ook mijn Iphone 5 blijft hangen op de laatste stap.

Op mijn Ipad 3 krijg ik de melding dat de apps niet kunnen worden gesynchroniseerd omdat I tunes niet kan vaststellen welke apps op de I pad staan. Muziek synchroniseren gaat om een of andere reden wel, hoewel de foutmelding van de apps blijft komen en uiteraard de synchronisatie op de laatste stap blijst staan.

Zelfs herstellen gaat niet vanwege een melding dat I tunes geen geldige schijf kan vinden.

Ik heb al wel een lange tijd niet via I tunes gesynchroniseerd. Kan het zijn dat er limiet zit aan het aantal apps dat je kan updaten?
  #4  
Oud 30-07-13, 07:41
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

In verband met het feit dat het syncen van muziek overgeslagen wordt, kan deze link je misschien helpen.

iTunes 11 for Windows: Set up syncing for iPod, iPhone, or iPad
  #5  
Oud 17-09-13, 16:32
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard iTunes kan geen apps...synchroniseren...

Ik heb mijn iPhone 4 met kabel verbonden aan mijn laptop. Heb iTunes openstaan. Via Algemeen/Wi-Fi iTunes synchronisatie/Synchroniseer nu staan inderdaad mijn Laptop genoemd. Maar na klik op Synchroniseer nu krijg ik in iTunes de melding: iTunes kan geen apps met de iPhone (mijn naam) syncrhoniseren, omdat niet kan worden bepaald welke apps op de iPhone zijn geinstalleerd.
Ik snap helemaal niets van deze melding en zou niet weten wat nu te doen?
Overigens: is backup maken hetzelfde als reservecopie maken? Wat is dan synchroniseren? Ook hetzelfde?
Ik heb het idee van via iCloud ook af en toe iets gebeurd. Maar wat weet ik niet. Mijn laptop heeft Wi-Fi en in huis mijn iPhone4 ook.
Help help
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms
  #6  
Oud 17-09-13, 16:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
nu krijg ik in iTunes de melding: iTunes kan geen apps met de iPhone (mijn naam) syncrhoniseren, omdat niet kan worden bepaald welke apps op de iPhone zijn geinstalleerd.
Zet eerst alle aankopen over van de iPhone naar iTunes, dan weet iTunes welke apps er op de iPhone staan. Daarna kan je synchroniseren.
  #7  
Oud 05-10-13, 10:25
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Heb net iOS 7 erop gezet. Alles gaat goed. Back-up teruggezet. Staan er allemaal apps bij die niet van mijn account zijn. Die zijn van 2 andere accounts.
Is niet een groot probleem maar vind het wel erg vreemd. Gooit iTunes 3 accounts doorelkaar
(Word een zooitje als ik de andere 2 iPhones naar iOS 7 zet)
Op de ipad was het geen probleem
  #8  
Oud 23-12-13, 18:11
Fieta25 Fieta25 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thejordy Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Ik probeer al een tijdje mijn iphone 5 te synchroniseren met itunes. Dit lukt ook deel, hij sychroniseert alles behalve de muziek. Itunes slaat stap 3 over, waar het synchroniseren moet gebeuren en blijft hangen op stap 4, wijzegingen toepassen. Ik heb itunes een nacht aan gelaten met stap 4, en na een nacht stond hij er nog op. Heb itunes meerdere malen opnieuw opgestart iphone losgepopeld, itunes Wi-Fi synchronisatie maar op alles blijft hij hangen op stap 4.

(Heb momenteel itunes 11.0.4.4)

Zie hier wat foto's:


De muziek tijdens synchroniseren?


Het synchroniseren zelf.

Help alsjeblieft, en alvast bedankt!

Jordy.
Heb je het probleem al opgelost. Zo ja hoe? Heb het zelfde gedonder.

Bedankt alvast voor je reactie.
Reageren

Labels
iphone5, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Iphone synchroniseert artiesten niet goed op alfabet. stanjanssen iTunes 1 13-03-12 21:04
Itunes synchroniseert niet djtcc iTunes 11 07-02-12 20:30
itunes synchroniseert spel niet Cliffiphone4 iTunes 6 15-11-11 18:05
iPhone 4 synchroniseert niet goed met Exchange 2003 RuliO iPhone algemeen 1 07-10-11 10:28
iTunes Synchroniseert niet Illias_070 Jailbreak apps en thema's 0 25-01-10 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.