//

hoe zet ik office documenten van pc (windows XP) in de icloud om ze op iphone te hebb

hoe zet ik office documenten van pc (windows XP) in de icloud om ze op iphone te hebb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben totaal nieuw dus Ik heb ene appleID, op de iphone is icloud actief maar nu wilde ik wetenhoe ik mijn officedocumenten (word en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-13, 13:17
walibieke walibieke is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 53
Standaard hoe zet ik office documenten van pc (windows XP) in de icloud om ze op iphone te hebb

ik ben totaal nieuw dus
Ik heb ene appleID, op de iphone is icloud actief maar nu wilde ik wetenhoe ik mijn officedocumenten (word en excell) die op de pc staan op de icloud krijg zodat ik ze op de iphone kan gebruiken ook. Zijn ze dan ook te synchroniseren? en hoe?
bedankt
walter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-13, 13:38
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Je kan mischien google dive of dropbox gebruiken.
  #3  
Oud 28-07-13, 23:14
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Als je op de iPhone Pages(=word) en Numbers (=exel) installeert en de iPhone vervolgens aan iTunes koppelt, kun je onder het tabblad apps kiezen voor Bestandsdeling en daar de documenten uploaden naar de iPhone. Vervolgens komen ze in iCloud te staan, zodra je de apps een keer hebt geopend.
  #4  
Oud 29-07-13, 01:08
walibieke walibieke is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 53
Standaard

Bedankt, maar als ik het goed begrijp moet ik dus eerst die 2 apps halen (Pages - Numbers) en als ik het goed deed, zijn dat betalende? Klopt dat en in hoeverre kan ik ze bij een eventueel foutief verwijderen daarna weer terugzetten, of moet ik dan weer betalen?
Sorry, maar het is allemaal nieuw en ikben dus leek op dit gebied.
  #5  
Oud 29-07-13, 02:19
joj3 joj3 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 39
Standaard

Nee je hoeft ze niet opnieuw te betalen, alle apps die je koopt worden gelinkt aan je Apple ID. Mocht je dus ooit een nieuwe iPhone gaan halen, dan zou je daarop kunnen inloggen met je Apple ID en dan staan daar al je gekochte apps weer op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg je .PDF-documenten van Windows-computer naar iPad2? ajee iPad algemeen 18 15-01-14 19:58
Office Documenten bewerken op netwerk locatie miicker iPad Apps 9 17-01-13 11:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.