iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone5 kopen tweedehands (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/142300-iphone5-kopen-tweedehands.html)

Techfreak 31-07-13 08:35

Toch blij dat ik blijkbaar niet de enige ben die hier zo over denkt.

iponemarco 31-07-13 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 905528)
Het te koop forum is zeker een plaats waar tweedehands spullen of zelfs nieuwe spullen verkocht worden, maar dat is een site zoals beatsnew toch ook?:confused: Overal loop je risico, zelfs in die winkel.. Als je buiten loopt loop je ook het risico bestolen te worden. Wat wil je precies?

Iedereen wilt het zo goedkoop mogelijk, maar als je het niet kan betalen waarom wil je dan per se een iPhone 5? Ga dan voor iets betaalbaars..

ik zal het uitleggen:
ik hem meerdere telefoons waarvan 2 iphone's gekocht op marktplaats,
op 1 iphone was illegale software opgezet, en op de andere zat geen origineel scherm. aangezien iphone's toch wel dure telefoons zijn en de verkopers altijd zeggen dat het niet aan hun ligt, wil ik graag een tweedehandse iphone kopen op een soort van professionele site. beats new geeft ook garantie. en media markt enzo geven vaak geen korting op een iphone. ik wil ook wel een refurbished iphone, maar heb gelezen dat ze die in de apple store in amsterdam verkopen, ik woon zelf in groningen.

valencio 01-08-13 21:06

bij beatsnew hebben ze het weer op voorraad voor 520 euro

iponemarco 01-08-13 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door valencio (Bericht 905800)
bij beatsnew hebben ze het weer op voorraad voor 520 euro

heb het gezien.
heb toch liever een 16gb en een zwarte wacht nog even af.

valencio 02-08-13 04:48

Naja is wat jij wilt dan ben ik klaar met dit topic ;)

ARTPOPNick 02-08-13 12:02

is die beatsnew betrouwbaar?
Ik ga dan denk ik misschien die 32GB wit kopen..
Maar toch twijfel ik ergens om te wachten tot de 5S :l

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 augustus 2013 om 11:03 ----------

ps. werkt dat ook vlot in belgie? qua levering?

Sarientje 02-08-13 12:33

Used Products, zij verkopen ook iPhones. Ze hebben ook een website, dan kun je kijken waar er in jou buurt vestigingen zijn. Zij hebben ook een account op Marktplaats dacht ik, dan kun je hun aanbod op voorhand bekijken.

valencio 02-08-13 13:09

moet je ff kijken op de site

iponemarco 03-08-13 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sarientje (Bericht 905866)
Used Products, zij verkopen ook iPhones. Ze hebben ook een website, dan kun je kijken waar er in jou buurt vestigingen zijn. Zij hebben ook een account op Marktplaats dacht ik, dan kun je hun aanbod op voorhand bekijken.

ze zijn nu bezig met het vernieuwen van hun site

ARTPOPNick 03-08-13 13:54

en die iPhone 5 was net verkocht toen k hem wilde bestellen :s
Ach dan maar wachten..

iponemarco 03-08-13 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ARTPOPNick (Bericht 905957)
en die iPhone 5 was net verkocht toen k hem wilde bestellen :s
Ach dan maar wachten..

maar als jij hem wil kopen dan koop ik hem
haha

valencio 03-08-13 14:11

iPhone 5 ( 16GB ) Nieuw Uit Doos Met Garantie - Mobiele telefoons | Apple iPhone - Marktplaats.nl snel zijn

RWK 04-08-13 02:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iponemarco (Bericht 905555)
ik zal het uitleggen:
ik hem meerdere telefoons waarvan 2 iphone's gekocht op marktplaats,
op 1 iphone was illegale software opgezet, en op de andere zat geen origineel scherm. aangezien iphone's toch wel dure telefoons zijn en de verkopers altijd zeggen dat het niet aan hun ligt, wil ik graag een tweedehandse iphone kopen op een soort van professionele site. beats new geeft ook garantie. en media markt enzo geven vaak geen korting op een iphone. ik wil ook wel een refurbished iphone, maar heb gelezen dat ze die in de apple store in amsterdam verkopen, ik woon zelf in groningen.

Wie koopt er dan een iphone waar 'illegale' software op staat? Of dat het scherm niet origineel is? U moet als koper kritisch kijken ipv in de val gelokt en getrapt te worden. Neem een kijkje in de tekoop forum. Deze zijn 99,9% betrouwbaar, anders zouden ze hier echt niet adverteren.. En als de iphone die je koopt niet bevalt heeft elke iPhone 5 tot minimaal september 2013 fabrieksgarantie waarna je hem gewoon kan omruilen.

Kom op zeg, de garantie van beatsnew of used products zijn ook niet de beste.

En als je geen gezeik wilt, leg 100 euro bij en je hebt een zwarte iPhone 5 met 16 GB aan geheugen!

Succes!

valencio 04-08-13 02:19

vind ik ook ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.