//

iPhone presteert niet in koude weersomstandigheden.

iPhone presteert niet in koude weersomstandigheden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iCulture lezers, Graag wil ik weten of iemand een oplossing weet om een iPhone te kunnen gebruiken zoals het hoort in koude weersomstandigheden. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-13, 02:25
Snomie Snomie is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 2
Standaard iPhone presteert niet in koude weersomstandigheden.

Beste iCulture lezers,

Graag wil ik weten of iemand een oplossing weet om een iPhone te kunnen gebruiken zoals het hoort in koude weersomstandigheden.
Ik ben zelf snowboard leraar, doe aan wedstrijden en zoek heel het jaar de kou op. Ook vind ik het leuk foto's te maken en om video's te editen.
Helaas begeeft mijn iPhone 4s met Lifeproof case het al binnen 2 minuten bij een temperatuur van -5 in Snowworld op het moment dat ik foto's of Video's maak.
Ook uit testen is gebleken dat de iPhone het slechtst presteert in de kou.

De iPhone heeft ook last van dit weer met navigeren op het moment dat de iphone in de zon staat achter een raam, dan krijg ik een melding van dat die oververhit is en moet afkoelen. Dit vind ik minder storend, maar van een merk als Apple mag je wel meer verwachten denk ik dan?

Graag zou ik willen weten of hier wat op gevonden is, misschien een andere case? De Lifeproof case is het niet gelukt. Misschien een andere type accu.

En anders zou ik spijtig genoeg moeten overstappen naar Samsung of een ander merk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-13, 09:26
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X