retour smsjes gaan naar mijn vriendis mobiel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik en mijn vriendin en ik hebben allebei een Iphone 4 net als ik een sms je stuur naar een bepaald persoon komt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
retour smsjes gaan naar mijn vriendis mobiel
hallo
ik en mijn vriendin en ik hebben allebei een Iphone 4 net als ik een sms je stuur naar een bepaald persoon komt het antwoord op de mobiel van mijn vriendin en toch klopt mijn nummer bij de toezender op zijn mobiel hoe kan dit? heeft het met een koppeling te maken van beide mobiels zoals apple ID? groet CArel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja. Apple ID is waarschijnlijk de boosdoener voor iMessage. Als jullie beiden dezelfde Apple ID gebruiken en de tegenpartij een iPhone heeft kan het inderdaad lastig worden.
Beste om te doen is een ander Apple ID voor Facetime en iMessage gebruiken, dan zal het probleem zeer waarschijnlijk op te lossen zijn. Om dit te wijzigen: Instellingen -> Berichten -> Sturen en ontvangen -> Klik op het Apple ID -> Log uit -> Opnieuw inloggen. Instellingen -> Facetime -> Klik op het Apple ID -> Log uit -> Opnieuw inloggen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik mijn Iphone 3G 4.0 terugzetten naar 3.1.3. met behoud van smsjes ? | Pkiers | iPhone algemeen | 41 | 23-07-12 17:38 |
iPhone 4 retour naar de UK..hoe? | anandvr | iPhone algemeen | 0 | 07-08-10 16:18 |
mijn iphone heeft gaan appstore | bierdopj | Archief | 1 | 13-02-10 16:57 |
Iedereen krijgt mijn voicemail en mijn smsjes komen te laat aan | iPeng | iPhone algemeen | 5 | 11-01-10 20:08 |
|
|