Iphone 5 camera geeft wit scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren geeft de (front)camera van mijn iPhone 5 ineens een wit scherm bij het openen; ook als ik switch naar filmen. Verder lijken alle ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 camera geeft wit scherm
Sinds gisteren geeft de (front)camera van mijn iPhone 5 ineens een wit scherm bij het openen; ook als ik switch naar filmen.
Verder lijken alle functies allemaal in orde; flitser, inzoomen, roteren e.d., maar de camera zelf lijkt defect. Als ik wissel naar de andere camera krijg ik wel gewoon beeld. Ik heb mijn telefoon al geheel uit en weer aan gezet, helaas zonder resultaat. Iemand suggesties? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een volledige reset van je iPhone via iTunes al uitgeprobeerd?
Wanneer daarna het probleem nog steeds niet is opgelost raad ik je aan even langs te gaan bij de winkel waar je je iPhone hebt gekocht. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod touch Berichten geeft wit scherm ! | Bertos | iPhone algemeen | 18 | 31-05-13 00:06 |
wit scherm op iphone | jesper3195 | iPhone algemeen | 7 | 18-06-12 21:57 |
Na vervanging scherm enkel backlight -> wit scherm met strepen | thaguz | iPhone algemeen | 1 | 11-01-12 12:30 |
Wit scherm iPhone HELP! | men.mulder | iPhone algemeen | 17 | 29-06-10 00:30 |
Iphone geeft wit beeld! | Rejmo | iPhone algemeen | 1 | 25-05-08 21:05 |
|
|