//

iPhone 4s zegt plots bij elk WiFi netwerk, wachtwoord onjuist

iPhone 4s zegt plots bij elk WiFi netwerk, wachtwoord onjuist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gevonden. Ik ga ze 1 voor 1 uitzetten. Kijken of er iets bij zit wat het zou kunnen blokkeren. Thanks! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-08-13, 12:38
lowfly lowfly is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 107
Standaard

Gevonden. Ik ga ze 1 voor 1 uitzetten. Kijken of er iets bij zit wat het zou kunnen blokkeren. Thanks!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2013 om 12:01 ----------

Alle add-ons uitgezet. Geen 1 heeft effect helaas.

Nog meer opties?

Ik wil heus mijn iphone opnieuw installeren. Maar dan moet een JB weer de mogelijkheid zijn. En dat is niet het geval (klopt dit?)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren

Labels
ios 6.1.2, iphone 4s, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik kan overal op Wi-Fi met wachtwoord behalve op de zaak . dan zegt 3gs onjuist wachtw veltmaat iPhone algemeen 0 22-04-13 23:25
foutmelding bij Wi-Fi - onjuist wachtwoord sarahlee iPhone algemeen 3 29-03-13 22:13
iPhone meld onjuist wachtwoord voor Wi-Fi Aiileentjjuhh Wi-Fi 8 06-12-12 20:53
iPhone 4S Wi-Fi wachtwoord onjuist Besje Wi-Fi 1 07-10-12 19:52
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist joruarez Wi-Fi 5 09-06-11 08:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.