iPhone 4s zegt plots bij elk WiFi netwerk, wachtwoord onjuist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gevonden. Ik ga ze 1 voor 1 uitzetten. Kijken of er iets bij zit wat het zou kunnen blokkeren. Thanks! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gevonden. Ik ga ze 1 voor 1 uitzetten. Kijken of er iets bij zit wat het zou kunnen blokkeren. Thanks!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2013 om 12:01 ---------- Alle add-ons uitgezet. Geen 1 heeft effect helaas. Nog meer opties? Ik wil heus mijn iphone opnieuw installeren. Maar dan moet een JB weer de mogelijkheid zijn. En dat is niet het geval (klopt dit?) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Labels |
ios 6.1.2, iphone 4s, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ik kan overal op Wi-Fi met wachtwoord behalve op de zaak . dan zegt 3gs onjuist wachtw | veltmaat | iPhone algemeen | 0 | 22-04-13 23:25 |
foutmelding bij Wi-Fi - onjuist wachtwoord | sarahlee | iPhone algemeen | 3 | 29-03-13 22:13 |
iPhone meld onjuist wachtwoord voor Wi-Fi | Aiileentjjuhh | Wi-Fi | 8 | 06-12-12 20:53 |
iPhone 4S Wi-Fi wachtwoord onjuist | Besje | Wi-Fi | 1 | 07-10-12 19:52 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
|
|