//

Foto's verwijderen Iphone 5 kan niet (photostream en fotobibliotheek)

Foto's verwijderen Iphone 5 kan niet (photostream en fotobibliotheek) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Het lukt mij niet om foto's te verwijderen uit de fotobibliotheek en my photostream op mijn Iphone 5. Wel kan ik foto's verwijderen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-13, 10:23
sannev86 sannev86 is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 1
Standaard Foto's verwijderen Iphone 5 kan niet (photostream en fotobibliotheek)

Hallo allemaal,

Het lukt mij niet om foto's te verwijderen uit de fotobibliotheek en my photostream op mijn Iphone 5. Wel kan ik foto's verwijderen uit de filmrol, dat kan gewoon handmatig door op het prullenbakje te klikken. Bij de fotobibliotheek en de photostream ís er geen prullenbakje. Via iTunes kan ik niet vinden of ik het daar wel kan verwijderen.
Kan één van jullie mij helpen? Alvast bedankt!

Gr. Sanne
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-13, 10:46
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Je moet inderdaad wel bij iTunes zijn. Als je op je iPhone klikt kun je kiezen voor "foto's". Daaronder zal wel staan aangevinkt: Synchroniseer foto's uit Mijn Afbeeldingen. Vink dat vakje uit en sync opnieuw
  #3  
Oud 12-08-13, 19:34
iphone5user iphone5user is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Ik heb datzelfde probleem... heb bovenstaande ''oplossing'' uitgevoerd.. maar alle de fotobibliotheek en alle andere foto's staan er nog steeds..

Mijn probleem:
Ik heb foto's gesorteerd in mappen via itunes... nu heb ik alles er dubbel opstaan, in de mappen en in de fotobibliotheek... de fotobibliotheek wil ik dus verwijderd hebben.. dat lukt alleen niet.. Wat te doen?
  #4  
Oud 12-08-13, 19:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben niet zeker wat je bedoelt met "fotobibliotheek" en "mappen". Als dat de Filmrol en Albums zijn dan staat er niets dubbel. De Albums zijn geen "mappen" maar een index met verwijzingen en thumbnails naar de foto's in de Filmrol.
  #5  
Oud 12-08-13, 19:50
iphone5user iphone5user is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Nou, ik heb foto's van mijn iphone op de computer gezet.. Het daar verdeeld in mappen (netzoals een map met de naam Werk en een map met de naam Foto's) Daarna heb ik het via itunes weer terug gezet op mijn iphone, zodat het netjes gesorteerd staat in mappen en niet allemaal in de filmrol. Het probleem is nu dat de mappen op mijn iphone staan, maar dat er ook automatisch een map genaamd: 'fotobibliotheek' wordt aangemaakt waar alle foto's nogmaals in staan. Dus in de mappen gesorteerd maar ook allemaal bijelkaar in de 'fotobibliotheek' ... en die fotobibliotheek map wil ik dus verwijdert hebben, alleen dat lukt niet.. Snap je het nu ? haha
  #6  
Oud 12-08-13, 20:05
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphone5user Bekijk bericht
Snap je het nu ? haha
Ik snap het nu! haha. Ben eens gaan kijken op de iPhone 5 van mijn vrouw want die is in het Hollands ingesteld, die van mij in het Engels.

De Fotobibliotheek is inderdaad aanwezig met alle plaatjes en ook de Albums (niet "mappen"). Als je de Fotobibliotheek gaat verwijderen zijn ook de Albums weg, want:

Citaat:
De Albums zijn geen "mappen" maar een index met verwijzingen en thumbnails naar de Fotobibliotheek.
  #7  
Oud 12-08-13, 20:06
iphone5user iphone5user is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Oke bedankt voor de moeite! Ik snap het nu ook
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan niet handmatig foto's toevoegen aan photostream luckietje iCloud 3 22-06-13 21:04
Foto's verwijderen in iCloud's Photostream? markvwijnen iCloud 31 27-02-13 21:31
Volgorde foto's in mappen niet gelijk aan fotobibliotheek Sneezle Muziek, foto & video 0 04-03-12 20:12
foto's uit fotobibliotheek verwijderen lukt niet? sander01 Muziek, foto & video 9 16-11-11 22:29
Refurbished iPhone - kan foto's niet verwijderen Maaike_22 Muziek, foto & video 3 19-02-10 11:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.