//

beltegoed weg bij gebruik Wi-Fi

beltegoed weg bij gebruik Wi-Fi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, waarschijnlijk is deze vraag al eerder gesteld op dit forum, ik heb het forum ook al doorgespit maar ik kom er niet uit. wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-13, 18:19
type 3 type 3 is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 12
Standaard beltegoed weg bij gebruik Wi-Fi

hallo,

waarschijnlijk is deze vraag al eerder gesteld op dit forum, ik heb het forum ook al doorgespit maar ik kom er niet uit.

wat is namelijk het geval, als ik met mijn iphone 4 met een prepaid beltegoed van hi ga inloggen op mijn draadloze modem van ziggo wordt er toch beltegoed van mijn telefoon afgeschreven.
ik heb al gebeld met ziggo, en volgens hun ligt dit aan de instelling van de telefoon.
daarom mijn vraag of iemand mij kan vertellen hoe ik mijn telefoon moet instellen zonder dat het mij beltegoed kost als ik gebruik maak van mijn modem.
Ik kan binnenkort gebruik maken van Wi-Fispots van ziggo, maar als het mij beltegoed kost als ik inlog op Wi-Fispots heb ik er nog niet veel aan.

( graag een beschrijving voor "dummy's" want ik ben nog van de analoge generatie )

alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-13, 18:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In de slaapstand staat Wi-Fi steeds uit als de iPhone niet aan een stroombron is aangesloten. In de slaapstand kan dan data van het beltegoed verbruikt worden. Als je met een Wi-Fi netwerk bent verbonden kan je mobiele data uitzetten.
  #3  
Oud 07-08-13, 18:50
type 3 type 3 is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 12
Standaard

bedankt voor je reactie, maar hoe zet ik mijn mobiele data uit als ik gebruik maak van mijn modem ?
  #4  
Oud 07-08-13, 18:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door type 3 Bekijk bericht
bedankt voor je reactie, maar hoe zet ik mijn mobiele data uit als ik gebruik maak van mijn modem ?
Ik bedoel "Mobiele Data" in de iPhone uitzetten als je verbonden bent met een Wi-Fi netwerk:

Instellingen -> Algemeen -> Mobiel netwerk -> Mobiele data = UIT
  #5  
Oud 07-08-13, 19:07
type 3 type 3 is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 12
Standaard

oké timosha, dus als ik het goed begrijp simpelweg bij instellingen mobiele data uitschakelen zodra ik gebruik wil maken van Wi-Fi (spots) of van mijn eigen draadloze netwerk ?

mvg,
  #6  
Oud 07-08-13, 19:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Inderdaad. Succes verder.
  #7  
Oud 07-08-13, 19:16
type 3 type 3 is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 12
Thumbs up

oké bedankt, ik ga het gelijk uitproberen

mvg,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beltegoed 'lekt weg' dschelfhout Overige providers Nederland 4 20-09-09 21:04
Beltegoed van Benji Vos Crashed steeds bij firmware 3.0 Bikkel91 iPhone Apps 4 13-07-09 22:17
Veel beltegoed weg latino Overige providers Nederland 5 12-11-08 22:28
Na gebruik installer geluid weg ? eriks iPhone algemeen 5 23-05-08 11:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.