//

Wi-Fi hotspot "jailbreak"

Wi-Fi hotspot "jailbreak" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga op vakantie en ik wil graag kunnen internetten op al onze aparaaten, nu kan je daar een Wi-Fi kaart kopen. Die werkt op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-13, 17:58
Bartxxl Bartxxl is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 28
Smile Wi-Fi hotspot "jailbreak"

Ik ga op vakantie en ik wil graag kunnen internetten op al onze aparaaten, nu kan je daar een Wi-Fi kaart kopen. Die werkt op 1 aparaat. Maar nu vraag ik me af of er een app is die je Wi-Fi kan op delen. Dus van 1 Wi-Fi verbinding er meerdere te maken.


Alvast bedankt, bart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-13, 22:58
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Daarvoor zul je een laptop met 2 Wi-Fi-kaarten moeten hebben. En dan moet je de verbinding delen. Windows 7 kan een zgn. Ad-Hoc netwerk aanmaken. Windows 8 kan dit helaas niet. Gebruik dan de Connectify Hotspot. Kies als internetbron de eerste (verbonden) wi-fi kaart.
  #3  
Oud 07-08-13, 23:00
Bartxxl Bartxxl is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 28
Standaard

Owww maar het is niet mogelijk zo als een 3G hotspot maken? Had daar een beetje op gehoopt.

Iniedergeval bedankt voor je reactie,
  #4  
Oud 07-08-13, 23:22
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Het kan wel, dan zul je een Mi-Fi router moeten aanschaffen.
KPN mifi-router met simkaart biedt Wi-Fi voor 8 apparaten | B R I G H T deze heb ik en werkt perfect.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #5  
Oud 08-08-13, 10:08
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Maar met een Mi-Fi kan je toch niet de Wi-Fi van een camping / hotel doorverbinden, enkel een 3G signaal omzetten naar Wi-Fi?
  #6  
Oud 08-08-13, 10:23
potrel potrel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 17
Standaard

Een oplossing om van één Wi-Fi signaal / of van een vaste verbinding max vijf signalen te maken is de Dlink 506L: met dit draagbaar apparaatje kan je een bestaand Wi-Fi signaal 'opvangen' en versterkt doorsturen. Je iPhone maakt dan verbinding met deze Dlink en de Dlink maakt en onderhoudt de connectie met de Wi-Fi.
Bijkomend voordeel: via een usb ingang kan je data streamen naar je iPhone (hierover bestaat een ander draadje in dit forum).
Ik gebruik hem regelmatig thuis in 'hot spot' mode en kan hierdoor het Wi-Fi-signaal versterken tot achteraan in de tuin. Handig
Als er helemaal geen Wi-Fi signaal is kan je er een 3G (blijkbaar ook een 4G) stick insteken, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag over "Persoonlijke Hotspot" ragga iPhone algemeen 9 05-05-13 09:57
Persoonlijke hotspot "contact verlengen" FSF iPhone algemeen 6 14-02-13 06:26
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.