//

Iphone 4s met een simlock. Iemand enig idee hoe of waar ik die kan verwijderen.

Iphone 4s met een simlock. Iemand enig idee hoe of waar ik die kan verwijderen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) VERWIJDER DIT TOPIC AUB.. Ik kocht via via een Iphone 4s over. Deze zou nieuw zijn (vervangen door verzekering). Maar wanneer ik hem gebruiksklaar wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-13, 09:59
dsrvp dsrvp is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard Iphone 4s met een simlock. Iemand enig idee hoe of waar ik die kan verwijderen.

VERWIJDER DIT TOPIC AUB..

Ik kocht via via een Iphone 4s over. Deze zou nieuw zijn (vervangen door verzekering).
Maar wanneer ik hem gebruiksklaar wil maken krijg ik echter de melding dat mijn SIMkaart niet ondersteund word.

Na wat navraag bij mensen op dit forum bleek mijn iphone van het Bulgaarse mobitel te zijn.
Mijn vraag hier is dus of mensen mij kunnen helpen de simkaart te unlocken of tips kunnen geven waar ik dit kan laten doen.

Zie hieronder de info:

IMEI Number: 013039004188929
Serial Number: DNRGYT6GDTC0
Model: IPHONE 4S 16GB BLACK
Firmware Version: 6.1.3
Coverage Status: Apple Limited Warranty
Coverage End Date: 11/09/13
First Activation Date: 11/09/12
Last Activation Date: 11/09/12
ctn: 359896833807
Next Tether: Bulgaria Mobitel.
Lock Status: Locked

Laatst gewijzigd door dsrvp; 14-08-13 om 11:08. Reden: verwijder dit topic aub..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-13, 16:38
Brianbrug Brianbrug is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 5
Standaard

Lang geleden mijn iPhone 3gs unlocked met de volgende methode (dacht ik)

Zet de iPhone volledig uit.
Plaats een simkaart van een andere provider (KPN, Vodafone, Telfort) in je toestel en zet de iPhone aan.
Na het opstarten, kies ‘Ontgrendelen’. Indien gevraagd, voer de pincode in van de desbetreffende simkaart.
Verbind nu de iPhone voor een halfuur met je computer, met iTunes opgestart. Gedurende dit halfuur kun je de iPhone niet gebruiken, laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren. iTunes moet verbonden zijn met internet.
Koppel na een halfuur de iPhone los van de computer en sluit deze opnieuw aan, met iTunes nog steeds ingeschakeld.
iTunes zal aangeven dat er een update van de nieuwe provider (carrier) is gevonden en vraagt of deze geïnstalleerd moet worden. Kies ‘Ja’.
Er verschijnt nu een melding ‘Gefeliciteerd, uw toestel is simlockvrij’. Als je een pincode had ingesteld, moet je die nu invoeren. Linksboven op het iPhone-scherm verschijnt de naam van je nieuwe provider. Is dit niet het geval, dan moet je de iPhone nog een keer loskoppelen en aansluiten.

Dit had toen te maken met een simlock van t-mobile en een nieuw vodafone abbonement
Proberen kan geen kwaad lijkt me.
  #3  
Oud 13-08-13, 17:02
dsrvp dsrvp is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Hartelijk dank voor je reactie.
Als ik vanavond thuis ben ga ik het gelijk testen. Want inderdaad proberen kan geen kwaad. Ik hou je op de hoogte of het gelukt is of niet!

Mvg
  #4  
Oud 13-08-13, 17:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die methode werkte alleen maar met de voormalige T-Mobile NL SIM-locks. Niet met SIM-locks van andere providers.
  #5  
Oud 13-08-13, 17:28
dsrvp dsrvp is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Ah balen, dan heeft het ook niet al te veel zin om te testen want ik heb zelf vodafone.. Iemand nog andere tips of manieren? Bij voorbaat dank.
  #6  
Oud 14-08-13, 08:16
edje-ken edje-ken is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 168
Standaard

Ik zou gewoon terug gaan naar die via via kennis om me geld terug te halen.
Hij verkoopt een telefoon met verkeerde info.

Edje
  #7  
Oud 14-08-13, 08:46
dsrvp dsrvp is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Ja dat probeer ik nu ook te regelen. Het was ook te mooi om waard te zijn eigenlijk 150 euro. Het probleem is dat het via marktplaats was.. En sinds vorige week probeer ik contact te leggen maar er wordt niet gereageerd.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 augustus 2013 om 09:32 ----------

Verwijder dit topic maar.. Ik ga binnekort wel even naar de lokale turkse telefoon winkeltjes kijken wat hun voor me kunnen doen.

In ieder geval bedankt voor de hulp!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
is deze sitevertrouwbaar, heeft iemand hier enig idee van... LieseH iPhone algemeen 1 16-07-12 23:59
Winterboard doet het niet zoals het hoort iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? iPhoneWolfGirl Jailbreak apps en thema's 2 25-08-11 18:57
Iemand enig idee wanneer de nieuwe macbook modellen uitkomen? Puck84 Chat en geruchten 2 15-09-09 19:32
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? Mischa84 Archief 1 02-09-09 08:12
Raar probleempje, iemand enig idee??? sjoran Unlock [archief] 12 22-02-08 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21.