//

Hulp bij kiezen nieuwe iphone: hoeveel GB moet ik nemen..

Hulp bij kiezen nieuwe iphone: hoeveel GB moet ik nemen.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alweer drie jaar de Iphone 3gs (daarvoor twee jaar de eerste iphone gehad) en heb nu de 'fout' begaan een Samsung te kopen... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-08-13, 21:52
Marjolein36 Marjolein36 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard Hulp bij kiezen nieuwe iphone: hoeveel GB moet ik nemen..

Ik heb alweer drie jaar de Iphone 3gs (daarvoor twee jaar de eerste iphone gehad) en heb nu de 'fout' begaan een Samsung te kopen... Gelukkig heb ik die nu redelijk goed kunnen verkopen en ben ik dus de zoektocht begonnen naar een Iphone. Ik wil het liefst de 4s maar twijfel wat ik moet doen. Gaan voor 16 gb of voor 32 gb... Zoektocht op internet levert heel veel 16gb toestellen op en maar weinig 32. Het verschil in aanschafprijs is best groot. Wie kan/wil mij adviseren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-13, 22:03
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marjolein36 Bekijk bericht
Ik heb alweer drie jaar de Iphone 3gs (daarvoor twee jaar de eerste iphone gehad) en heb nu de 'fout' begaan een Samsung te kopen... Gelukkig heb ik die nu redelijk goed kunnen verkopen en ben ik dus de zoektocht begonnen naar een Iphone. Ik wil het liefst de 4s maar twijfel wat ik moet doen. Gaan voor 16 gb of voor 32 gb... Zoektocht op internet levert heel veel 16gb toestellen op en maar weinig 32. Het verschil in aanschafprijs is best groot. Wie kan/wil mij adviseren?
Danvoor de 16 gaan... Ik heb voor alles 16 (2x iphone 4,iphone 5,ipad 2 en mini...) waar ook redelijk veel foto s muziek apps en video's opstaan en ik houd nog genoeg over.. Hangt natuurlijk af aan wat je er wil mee gaan doen ,denk maar aan zware games etc...ik heb alleen spijt dat ik vroeger mijn ipod touch 4 maar 8gb heb genomen want dan moet je regelmatig verwijderen en vervangen
  #3  
Oud 14-08-13, 22:07
Marjolein36 Marjolein36 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

Dank je voor je reactie! Ik heb geen heel grote bestanden erop. Vooral heel veel foto's!! een paar apps en een beetje muziek. Video's heb ik eigenlijk maar een paar van de hond maar die kan ik snel overzetten op de laptop. Vind het ook gek dat ik bijna alleen maar 16gb tegen komen en zeer weinig 32gb.
  #4  
Oud 14-08-13, 22:18
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marjolein36 Bekijk bericht
Dank je voor je reactie! Ik heb geen heel grote bestanden erop. Vooral heel veel foto's!! een paar apps en een beetje muziek. Video's heb ik eigenlijk maar een paar van de hond maar die kan ik snel overzetten op de laptop. Vind het ook gek dat ik bijna alleen maar 16gb tegen komen en zeer weinig 32gb.
Ja idd, zeer raar. Want van de iPhone 5 vind je ook het meeste de 16gb variant.
  #5  
Oud 14-08-13, 22:21
Marjolein36 Marjolein36 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 3
Standaard

gek want als ik het geld had ging ik toch altijd voor 32gb. Over twee jaar dan maar weer als het abonnement weer verstreken is. Nog tips van betrouwbare shops waar ik een 4s 16gb kan kopen?
  #6  
Oud 14-08-13, 22:24
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marjolein36 Bekijk bericht
gek want als ik het geld had ging ik toch altijd voor 32gb. Over twee jaar dan maar weer als het abonnement weer verstreken is. Nog tips van betrouwbare shops waar ik een 4s 16gb kan kopen?
http://www.smartphoneshop.be/product/151583/apple-iphone-4s-16-gb-black.html

Een .nl site heb je er ook van.
  #7  
Oud 15-08-13, 15:56
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Hangt puur af van wat ge wilt en ermee doet. Ik be, geen freak die alle apps wilt en geen gamer. Enkel de nodige dingen staan erop. Foto's kopieer ik regelmatig naar de pc of laptop en wis ze in de toestellen. Zowel mijn ipad als mijn iphone zijn 16GB en zitten rond de helft vol.

Binnen een paar weken krijg ik wel een iphone5 64GB van de firma, en die gaat wss altijd voor meer dan 50GB leeg zijn
  #8  
Oud 17-08-13, 23:00
Patryk Patryk is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 62
Standaard

Ik had vroeger een iPhone 3GS 32GB, er zaten paar grote games erop, veel apps, paar foto's en mijn hele muziek collectie (21gb).
Op een bepaald moment had ik altijd ongeveer 4 á 5 GB over, nu heb ik een 8gb iphone 4 en dat was slikken, ik moest een afspeellijst maken, apps selecteren en geen video's erop zetten en nu heb ik maar 2,2gb over.

In het algemeen hou je van die 16gb ongeveer 13,5 á 14gb voor alles, dus dat is vrij veel.

Als ik mijn 4 helemaal leeghaal heb ik maar 6,32gb voor data over.

Je kan dus voor 16gb gaan, kijk gewoon wat je erop wilt hebben en beslis dan pas, ik ken zelf mensen die zelfs 64gb te weinig vinden dus gewoon zelf goed kijken wat je erop hebben wilt.
  #9  
Oud 18-08-13, 23:43
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marjolein36 Bekijk bericht
Dank je voor je reactie! Ik heb geen heel grote bestanden erop. Vooral heel veel foto's!! een paar apps en een beetje muziek. Video's heb ik eigenlijk maar een paar van de hond maar die kan ik snel overzetten op de laptop. Vind het ook gek dat ik bijna alleen maar 16gb tegen komen en zeer weinig 32gb.
Voor mij kunnen 500 foto's heel veel zijn, voor jou kunnen 10.000 foto's heel veel zijn. Je kunt het beste GB's noemen

Ik had een iTouch met 8GB en daar had ik per definitie weinig ruimte. Ik had jarenlang iPhones met 16GB en die zaten vanaf een half jaar na aankoop constant vol. Ik heb nu een iPhone met 32GB en die zit constant vol (deels onverklaarbaar en deels door iTunes Match). Het komt erop neer dat als je de de mogelijkheden die je krijgt met zo'n apparaat optimaal benut, je de ruimte toch wel vult De meeste mensen hebben echter meer dan genoeg aan 16GB
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke iPhone moet ik nemen? Maria1971 iPhone algemeen 9 05-01-13 23:03
Wat wil jij het liefst nieuw bij de nieuwe ipad(3 OPTIES KIEZEN)? borgqueenx iPad algemeen 17 03-10-10 10:31
Welke telefoon moet ik nemen? xeromorphic Odido (T-Mobile) 1 30-07-10 23:26
Software: Welke navigatie moet ik nemen? MrWixx iPhone Navigatie 12 17-07-10 10:00
Hoeveel moet ik geven voor iphone likenotoday Koopinformatie Nederland 9 09-06-10 13:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:01.