iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Foto's van pc naar filmrol overzetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/142935-foto-s-pc-naar-filmrol-overzetten.html)

Jill23 15-08-13 10:57

Foto's van pc naar filmrol overzetten
 
Hallo allemaal,


Ik heb een vraag ivm mijn Iphone. Ik heb alle foto's op mijn pc opgeslagen en deze vervolgens verwijdert op mijn iphone zelf. Ik dacht dan maak ik een mapje aan op mijn pc met foto's die ik terug op mijn iphone wil, dat is makkelijker dan zoveel (iets meer dan 1000) foto's stuk per stuk te verwijderen op de gsm zelf en dan de leuke over te houden.
Echter wanneer ik ze terug wil plaatsen komen ze in een album onder mijn 'filmrol' terecht... Ik wou ze eigenlijk gewoon terug in mijn filmrol zelf hebben...

Is er enige mogelijkheid dat ik deze terug kan plaatsen in de filmrol ipv een album?


Alvast bedankt!

Guest-20180925190238 15-08-13 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jill23 (Bericht 907407)
Ik wou ze eigenlijk gewoon terug in mijn filmrol zelf hebben...

In de Filmrol komen alleen maar foto's die je op de iPhone gemaakt (of opgeslagen) hebt. Foto's die je met iTunes synchroniseert worden aangepast aan de resolutie van de iPhone en worden in een Album gezet. Die foto's zijn dus geen originelen maar aangepaste kopieën.

Jill23 15-08-13 11:15

Bedankt voor het antwoord!

Weet u misschien ook hoe ik het volgende kan oplossen:

Ik zet een map met foto's van mijn pc naar mijn iphone, als hij gesynchroniseerd heeft komen er echter 2 mappen/albums. 1 is 'fotobibliotheek' en 1 is de naam van mijn map wat in dit geval 'foto's voor iphone' is. Het zijn echter allemaal dezelfde foto's in de 2 mappen. Hoe kan ik er voor zorgen dat slechts 1 vd 2 mappen verschijnt op mijn iphone?

Guest-20180925190238 15-08-13 11:18

Albums zijn geen "mappen" maar een index met verwijzingen en thumbnails naar de Fotobibliotheek. Dus de plaatjes staan niet dubbel op de iPhone. Probeer maar eens een plaatje te verwijderen uit een Album. Je zal dan zien dat het ook uit de Fotobibliotheek verwijderd wordt.

MelanieMerkx 26-09-13 19:57

Fotostream van iphone naar Mac
 
Hallo daar,

Ik heb een best wel groot probleem. Ik heb vorige week mijn Iphone3G teruggevonden en wat blijkt, er staan bijna 4000 foto's in mijn fotobibliotheek.
Deze zou ik dus graag op mijn Mac zetten maar ik zou niet weten hoe..
Kan iemand mij helpen?

Alvast ontzettend bedankt!!!!

Guest-20180925190238 26-09-13 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MelanieMerkx (Bericht 917686)
Deze zou ik dus graag op mijn Mac zetten maar ik zou niet weten hoe..
Kan iemand mij helpen?

De iPhone met de USB kabel aan de Mac aansluiten. Dan de foto's importeren met iPhoto. Als je iPhoto niet gebruikt kan je de plaatjes ook importeren met Fotolader (Image Capture in het Engels)..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.