iPhone ingeruild: 199 euro
Goedemiddag,
Gisteren heb ik bij de Apple Store in Amsterdam mijn iPhone ingeruild omdat mijn microfoon en Wi-Fi niet meer werkten. Een jaar geleden heb ik daar ook al een iPhone ingeruild omdat er stof onder het scherm zat. Ook nu werd er even naar het probleem gekeken en kreeg ik meteen een nieuwe.
Vanochtend ontdekte ik dat Apple mij via de mail een rekening van 199 euro heeft gestuurd wegens de reparatie van mijn iPhone. Ik was niet op de hoogte dat het inruilen van mijn iPhone kosten met zich mee bracht, aangezien ik ervan uit ging dat ik gewoon nog garantie had. Ik was namelijk altijd voorzichtig omgegaan met de iPhone en hij was nooit in het water gevallen o.i.d. Ook heeft de medewerker van de Genius Bar mij niets verteld over de kosten.
Mijn vraag is of ik van tevoren had kunnen weten dat het inruilen kosten met zich mee bracht en of ik de rekening moet betalen, aangezien het naar mijn weten niet mijn schuld is dat de iPhone kapot is gegaan. Alvast bedankt!
|