iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone volledig wissen terug naar fabrieksinstellingen. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/142946-iphone-volledig-wissen-terug-naar-fabrieksinstellingen.html)

Urbanfoto 15-08-13 13:36

iPhone volledig wissen terug naar fabrieksinstellingen.
 
Nu wil ik de iPhone volledig wissen en er verschijnt een appel en daaronder een balkje, na een nog geen min verdwijnt dat en komt er een rond draaiend cirkeltje en daar blijft het bij. Via de iPhone kan hem niet wissen. Via iTunes wel, maar dan ben ik mijn jailbreak kwijt omdat hij eerst de update doet naar ios 6.1.4 :'(.
Downgraden dat gaat ook niet met de firmware 6.1 want daar krijg ik een fout melding van in iTunes en ben vrijwel zeker dat ik de goede firmware heb.

Iemand?

Guest-20180925190238 15-08-13 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto (Bericht 907443)
Nu wil ik de iPhone volledig wissen en er verschijnt een appel en daaronder een balkje, na een nog geen min verdwijnt dat en komt er een rond draaiend cirkeltje en daar blijft het bij.

Daar zal het ook bij blijven en als je het lang genoeg laat lopen heb je een bricked iPhone. Een iPhone met een jailbreak kan men niet wissen op het toestel zelf om evidente redenen.

Probeer om het ding in DFU mode te zetten en dan te herstellen met iTunes. Een iPhone 5 kan je alleen maar herstellen naar iOS 6.1.4. "Downgraden" is niet mogelijk.

Je had een SemiRestore kunnen proberen. Je kan ook proberen of een harde reset nog soelaas kan bieden.

Urbanfoto 15-08-13 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 907444)
Daar zal het ook bij blijven en als je het lang genoeg laat lopen heb je een bricked iPhone. Een iPhone met een jailbreak kan men niet wissen op het toestel zelf om evidente redenen.

Raar ik meende dit eens gedaan te hebben toen ik hem net een jailbreak had gegeven toen er probs waren met die weer app van de iphone zelf. Dat die app constant zichzelf afsloot.

Die SemiRestore zou dat nog helpen?

Guest-20180925190238 15-08-13 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Urbanfoto (Bericht 907445)
Die SemiRestore zou dat nog helpen?

Als je de iPhone met een harde reset terug aan de gang krijgt zou dat nog kunnen lukken.

Citaat:

Raar ik meende dit eens gedaan te hebben...
Dat werkt nooit omdat het wisproces dingen tracht te wissen die niet meer staan waar ze moeten staan. Cydia heeft die namelijk verplaatst. "Stashing" noemt men dat.

Urbanfoto 15-08-13 14:06

Juist de iphone terug naar fabrieksinstellingen gekregen met de semirestore ben nu alles opnieuw aan het installeren.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 augustus 2013 om 14:56 ----------

Cydia blijft op de telefoon staan ondanks ik hem heb ingesteld als nieuwe telefoon :(.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.