//

importeren van foto's iphone5 naar iphoto lukt niet meer

importeren van foto's iphone5 naar iphoto lukt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 2 maanden lukt het niet meer om foto's van de iphone te importeren in iphoto: voorheen opende iphoto automatisch als ik de iphone aansloot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-13, 16:51
cathyv cathyv is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard importeren van foto's iphone5 naar iphoto lukt niet meer

Sinds 2 maanden lukt het niet meer om foto's van de iphone te importeren in iphoto: voorheen opende iphoto automatisch als ik de iphone aansloot en kreeg ik de keus om al dan niet te importeren.
Ik heb fotolader opgestart en de iphone met de USB aan mijn Macbook pro verbonden, maar deze geeft aan dat er geen camera of scanner is gevonden.
Als ik apparaatinstellingen van fotolader aanklik gebeurt er nog steeds niets!
Iphoto heeft versie 8.1.2
Mijn Iphone5 is een refurbished exemplaar, ontvangen na het crashen van de vorige, sinds die tijd heb ik geen foto's meer kunnen importeren,kan het daar mee te maken hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-13, 17:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cathyv Bekijk bericht
Iphoto heeft versie 8.1.2
Misschien moet je iPhoto maar eens upgraden naar de laatste versie, zijnde 9.4.3
  #3  
Oud 16-08-13, 21:01
cathyv cathyv is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik heb een 7 jaar oude macbook die werkt op OSX 10.6.8.
Een update van iphoto kan niet voor mijn versie.
Maar ondanks dat deed deze het prima tot 2 maanden geleden
  #4  
Oud 16-08-13, 21:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Eventueel moet je de iPhoto bibliotheek opnieuw opbouwen. Kijk eens in het onderstaande topic:

https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0

Je kan ook in de Voorkeuren van iPhoto opnieuw instellen wat er moet gebeuren als er een iPhone aangesloten wordt:

data synchronization - iPhone does not show up on iPhoto anymore - Ask Different
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Van iPhoto naar Facebook: het lukt me niet!! Wheeelp! locuta Muziek, foto & video 1 31-10-11 23:23
Foto: Overzetten iPhone naar iPhoto lukt niet DGVBrasil Muziek, foto & video 0 19-06-11 16:37
muziek in iTunes importeren lukt opeeens niet meer andrea.christ iTunes 0 17-11-10 21:50
Importeren foto's/video's lukt niet meer ECHO Muziek, foto & video 0 06-07-10 16:00
Foto's van pc naar iPhone lukt niet meer Anis Muziek, foto & video 0 02-10-09 14:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.