//

Help, kan locatievoorziening niet uitzetten!

Help, kan locatievoorziening niet uitzetten! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Wanneer ik op mijn iPhone 4 ga naar Instellingen, Privacy zie ik "Locatievoorzieningen Aan" staan. Klik ik op deze knop dan zie ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-13, 23:57
Bador Bador is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 36
Standaard Help, kan locatievoorziening niet uitzetten!

Hallo

Wanneer ik op mijn iPhone 4 ga naar Instellingen, Privacy zie ik "Locatievoorzieningen Aan" staan. Klik ik op deze knop dan zie ik een veel minder lichtgevend venster met Locatievoorzieningen en de knop staat op I. Ik kan in dit venster niks aantikken......
Hoe kan ik de locatievoorziening uitzetten aub???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-08-13, 00:19
ipods's schermafbeelding
ipods ipods is offline
• iOS 11.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Limburg
Berichten: 37
Standaard

volgens mij moet je eens kijken bij instellingen>algemeen>beperkingen>en daar locatievoorzieningen op zetten, en dan kan je terug waar jij het wou doen
het staat daar nu bij jou op sta wijzigingen niet toe, en dat vinkje moet je veranderen
  #3  
Oud 16-08-13, 08:41
Bador Bador is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipods Bekijk bericht
volgens mij moet je eens kijken bij instellingen>algemeen>beperkingen>en daar locatievoorzieningen op zetten, en dan kan je terug waar jij het wou doen
het staat daar nu bij jou op sta wijzigingen niet toe, en dat vinkje moet je veranderen
Bedankt voor deze tip, dat was het!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan voice over niet uitzetten. Matthiasdej iPad algemeen 0 07-03-13 14:15
Kan mijn werkgever mij overal volgen met locatievoorziening? pip65 iPad algemeen 9 04-02-12 18:45
Kan Dataroaming niet uitzetten vivacomputers Internet in buitenland (roaming) 0 23-09-10 11:48
Navigon: na update kan niet meer uitzetten... bruce27 iPhone Navigatie 2 14-07-10 13:40
Kan iPhone niet uitzetten... t!mmy iPhone algemeen 17 22-12-08 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.