Simkaart en adresboek op iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste maccers Ik heb sinds enkele weken een iPhone 4 gekocht. Mijn simkaart op een oude gsm werd door een medewerker van een telenet center ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simkaart en adresboek op iPhone
Beste maccers
Ik heb sinds enkele weken een iPhone 4 gekocht. Mijn simkaart op een oude gsm werd door een medewerker van een telenet center (België). Nu zit ik met 50 contacten die ik via iTunes gesynchroniseerd heb (adresboek contacten en hun respectievelijke telefoonnummers) en 80 contacten (telefoonnummers) die op mijn nieuwe simkaart gekopieerd werden in dat telenet center. Ik zou nu mijn simkaart opnieuw leeg willen maken. Om het simpel te houden zou ik eerst de telefoonnummers die op mijn simkaart staan en welke ik niet heb in mijn adresboek op mijn iMac willen bijwerken in adresboek. Vervolgens zou ik mijn contacten op de simkaart volledig willen verwijderen om vervolgens mijn bijgewerkte adresboek te synchroniseren via iTunes naar mijn Iphone. Hoe wis ik nu op een eenvoudige manier alle contacten op mijn simkaart aub? De iPhone naar de fabrieksinstellingen herstellen misschien? Ik dank iedereen voor de hulp!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp er eerlijk gezegd tot nu toe niks van.
Ik bedoel dus dat ik de namen en telefoonnummers wil wissen op de simkaart want nu zit ik in de app Triiing van Telenet met telefoonnummers die hij haalt op de simkaart en in mijn adresboek op mijn mac staan veel van die nummers niet genoteerd. Vandaar dat ik mijn telefoonnummers uit mijn adresboek (op de mac dus) naar mijn iPhone zou zetten. Je zegt importeren daarmee bedoel je toch binnenhalen? Maar dan zit ik nog met de telefoonnummers uit mijn adresboek toch? Sorry voor het ongemak maar ik snap het echt niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je nu die iPhone synchroniseert met de Mac dan staan die geïmporteerde SIM-contacten ook op de Mac. Of wil je iets anders? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb hier ooit de vraag gesteld of ik de telnummers op mijn iphone kan exporteren naar mijn simkaart. Maar naar het schijnt zou dat ook niet kunnen. (of moet zijn dat er nu een oplossing voor is) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het opslaan van zgn. contacten op een SIM-kaart is nog iets uit de vorige eeuw toen mobiele telefoons geen of weinig intern geheugen hadden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
sorry dat ik nu pas reageer maar mijn echtgenote zit in het gips met haar voet vandaar dat ik wat moet helpen...... Ik heb gedaan wat je voorstelde en mijn contacten op mijn simkaart zijn nu aangevuld in mijn adresboek. Ik ben je zeer dankbaar!! Ik werk met de app Triiing van Telenet (België) en die app haalde de telefoonnummers uit de simkaart waar er veel meer telefoonnummers stonden dan in mijn adresboek. In de app Triiing (gedownload via de appstore) staan de contacten echter gerangschikt op voornaam en dit kan niet gewijzigd worden. In mijn adresboek staan ze echter gerangschikt op familienaam. Daarvoor zal ik echter eens contact opnemen met telenet zelf denk ik. Nogmaals dank!! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone pakt simkaart niet(Alleen compatibele simkaart) | Serdarbozkurt38 | iPhone algemeen | 18 | 29-08-12 14:26 |
Iphone 4s herkend simkaart niet 'Geen simkaart' | iPho(w)ner | iPhone algemeen | 11 | 29-03-12 07:29 |
Adresboek naar iPhone(4) | AadMetz | iPhone algemeen | 4 | 30-11-11 11:09 |
iphone adresboek to adresboek imac | G_rrtt | iTunes | 1 | 15-03-09 01:39 |
Push Adresboek, iPhone | Jordie Segers | iTunes | 3 | 03-01-09 15:33 |
|
|