ik moet steeds inloggen op mijn apple id discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik dus bijvoorbeeld whatsapp open zegt ie inloggen en dat een 10x achter elkaar. Weet iemand wat ik kan doen??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik moet steeds inloggen op mijn apple id
als ik dus bijvoorbeeld whatsapp open zegt ie inloggen en dat een 10x achter elkaar.
Weet iemand wat ik kan doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wie is "ie"?
|
|
|||
|
|||
het zelfde pop up venstertje als je in de app store iets wilt downloaden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee nu komt het weer niet, heel vreemd........ maar net kwam het de heletijd en ik dee alleen whatsapp openen
|
|
|||
|
|||
Verwijder whatsapp
Doe een harde reset Download en Installeer whatsapp opnieuw |
|
||||
|
||||
Mocht bovenstaand niet werken:
1. Log uit in iTunes via de Instellingen-app 2. Reboot je device 3. Log opnieuw in wanneer je een app wilt downloaden of updaten |
|
|||
|
|||
Nadat ik zojuist IOS7 heb geïnstalleerd op mijn iPhone 5, moet ik elke keer als ik hem uit de ruststand haal, mijn toegangscode intikken. Heb hem al een tijdje helemaal uitgezet, maar het blijft het zelfde. Hoe kan ik dit ongedaan maken? Dank!
|
|
|||
|
|||
Instellingen - algemeen - codeslot
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iphone vraagt de laatste tijd steeds om apple id- wachtwoord | sigrid48 | iPhone algemeen | 8 | 06-09-13 13:46 |
Naar welke versie moet ik mijn splinternieuwe ongebruikte apple tv 2 jailbreaken? | khalidinio | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 01-06-13 14:56 |
Apple TV: Moet steeds opnieuw thuisdeling aanzetten | Faffie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 03-12-12 20:02 |
iPhone: moet mijn iphone 3gs steeds opstarten m.b.v. redsn0w | adboer | Jailbreak | 8 | 17-06-12 19:13 |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
|
|