//

sms komt bij verkeerde aan

sms komt bij verkeerde aan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn account gekoppeld aan een andere iphone van een vriendin van mij, zodat zij ook App store kon gebruiken. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-08-13, 15:53
snowii snowii is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard sms komt bij verkeerde aan

Ik heb ongeveer een jaar geleden mijn account gekoppeld aan een andere iphone van een vriendin van mij, zodat zij ook App store kon gebruiken. dit omdat zij toendertijd geen account kon aanmaken. Nu heeft zij zelf een account en is onze telefoon niet meer gekoppeld aan mekaar, alleen elke x als ik 1 bepaalde persoon sms krijgt ook zij deze sms binnen, bij al mijn contacten is dit niet het geval maar bij 1 persoon dus wel, hoe dit op te lossen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-13, 15:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een sms gaat via het telefoonnummer. Het is onmogelijk dat jullie beiden hetzelfde telefoonnummer hebben.

Of bedoel je een iMessage? In dat geval zal één van jullie twee een ander Apple ID moeten gaan gebruiken voor iMessage (en Facetime).
  #3  
Oud 19-08-13, 16:01
snowii snowii is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 6
Standaard

Via Imessage, moet ik dit via haar mobiel instellen of kan dat via mijn account?
  #4  
Oud 19-08-13, 16:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snowii Bekijk bericht
Via Imessage, moet ik dit via haar mobiel instellen of kan dat via mijn account?
Als jouw vriendin een ander Apple ID gaat gebruiken moet je dat op haar toestel instellen. Als jij een ander Apple ID wilt gebruiken moet je dat op jouw toestel doen.

Het is altijd goed om verschillende Apple ID's te gebruiken voor de App Store en iCloud diensten. Dat kan hetzelfde Apple ID zijn maar het hoeft niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS niet verzonden, komt toch aan? Sli iPhone algemeen 3 24-10-09 13:14
Komt verstuurde SMS wel aan? Idol iPhone algemeen 6 07-08-09 17:25
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar kasperlannoo iPhone Apps 3 13-05-08 16:48
sms komt aan, maar onzichtbaar kasperlannoo Archief 2 09-05-08 01:51
SMS komt niet aan bij bepaalde nummers? shorty Overige providers Nederland 4 30-10-07 15:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.