//

Iphone 4 offline probleem (apple id)

Iphone 4 offline probleem (apple id) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week heb ik m'n iPhone 4 binnen gekregen. Eerder nog geen iPhone gehad, dus alles is even nieuw voor mij. Nu heb ik helaas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-13, 11:20
Marielle90 Marielle90 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard Iphone 4 offline probleem (apple id)

Vorige week heb ik m'n iPhone 4 binnen gekregen. Eerder nog geen iPhone gehad, dus alles is even nieuw voor mij. Nu heb ik helaas al meteen een probleem, en de contactpagina van de helpdesk werkt niet dus hopelijk kan iemand mij hier helpen.

Toen ik de telefoon voor het eerst opstartte, had ik verbinding gemaakt met Wi-Fi omdat hij dat ergens voor nodig had (synchroniseren o.i.d.). Volgens m'n telefoon had hij echter geen internetverbinding (met m'n vorige telefoon wel, dus het lag niet aan m'n router), dus uiteindelijk via iTunes via m'n laptop gedaan. Apple ID aangemaakt. Toen hij eenmaal opgestart was had ik gewoon internetverbinding.

Helaas vroeg de telefoon elke keer bij het opstarten om m'n Apple ID wachtwoord. Tevergeefs gezocht hoe ik dit op kon lossen, dat hij bv. m'n wachtwoord gewoon onthoud. Vanmorgen dacht ik dus: laat ik eens proberen om gewoon op annuleren te drukken, kijken of het iets uitmaakt. Helaas heb ik sindsdien problemen die ik niet meer hersteld krijg.

Sommige apps, waaronder de app-store zelf, werken niet meer. Ze zeggen dat ze geen internetverbinding hebben. Maar bijvoorbeeld safari en facebook werken wel gewoon. Het lijkt erop als ik bij instellingen kijk dat ik wel gewoon ben ingelogd. Ik heb al een aantal keren de telefoon opnieuw opgestart, maar hij vraagt nooit meer om m'n wachtwoord, en de problemen blijven hetzelfde..

Is er iemand die dit probleem kent of hoe ik dit kan oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-13, 11:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marielle90 Bekijk bericht
Sommige apps, waaronder de app-store zelf, werken niet meer. Ze zeggen dat ze geen internetverbinding hebben.
Gisteren was er tijdelijk een probleem met de App Store:
Apple - Support - System Status

Log op de iPhone uit op de App Store. Herstart de iPhone en log weer in in de App Store met het juiste Apple ID.
  #3  
Oud 21-08-13, 12:34
Marielle90 Marielle90 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard

Ok dat heb ik gedaan. Helaas helpt het niet..
  #4  
Oud 21-08-13, 12:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

OK! Voor welke diensten gebruik je dat Apple ID? Alleen voor de App Store? Of ook voor iCloud, iMessage, Facetime, Mail? Indien dat het geval is dan ga ook eens in de instellingen van die diensten kijken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.