iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   hoe foto's van filmrol in fotostream plaatsen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/143212-foto-s-filmrol-fotostream-plaatsen.html)

sanniemannie 22-08-13 15:24

hoe foto's van filmrol in fotostream plaatsen?
 
Hallo,

Hoe kan ik op mijn telefoon (iPHone 4S) foto's van mijn filmrol in mijn fotostream plaatsen? Kan dit uberhaupt? De eerste 2 weken heb ik nml foto's gemaakt, maar was iCloud nog niet geïnstalleerd. Ik zou graag de eerste foto's ook in mijn fotostream terug willen zien. Dan kan ik mijn filmrol leegmaken en weer foto's maken (dit kan ik nu niet meer omdat mijn geheugen vol is). Het gaat om de eerste foto's van de geboorte van mijn zoontje, dus ik wil ze niet kwijtraken!

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Guest-20180925190238 22-08-13 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanniemannie (Bericht 908439)
Hoe kan ik op mijn telefoon (iPHone 4S) foto's van mijn filmrol in mijn fotostream plaatsen? Kan dit uberhaupt?

Dat kan inderdaad niet. Alle foto's die je maakt na het activeren van Fotostream worden automatisch in Fotostream geplaatst. Oudere foto's niet.

Je kan de iPad met de PC verbinden met de bijgeleverde USB-kabel. De iPad wordt dan door Windows herkend als een camera. Je kan dan de plaatjes importeren op de PC.

Roewl 22-08-13 15:56

je kunt wel een nieuwe photo stream aanmaken en dan in je filmrol foto's selecteren en vervolgens op deel tikken.

Dit moet gewoon werken.

sanniemannie 22-08-13 16:20

Bedankt voor de snelle reacties! Als ik een nieuwe fotostream aanmaak, de foto's daar naar toe verplaats en mijn filmrol leeg maak, levert dit dan weer vrij geheugen op? M.a.w, nemen de fotostreams geheugen in beslag? Ik heb nml ook geen geheugen meer om foto's te maken, een software te updaten etc. Dus als de fotostreams geheugen in beslag nemen schiet ik er nog niet veel mee op.

Guest-20180925190238 22-08-13 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanniemannie (Bericht 908445)
Dus als de fotostreams geheugen in beslag nemen schiet ik er nog niet veel mee op.

Ja, Fotostream neemt opslaggeheugen in beslag. De foto's staan in de directory /var/mobile/Media/PhotoStreamsData/

RWK 23-08-13 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanniemannie (Bericht 908445)
Bedankt voor de snelle reacties! Als ik een nieuwe fotostream aanmaak, de foto's daar naar toe verplaats en mijn filmrol leeg maak, levert dit dan weer vrij geheugen op? M.a.w, nemen de fotostreams geheugen in beslag? Ik heb nml ook geen geheugen meer om foto's te maken, een software te updaten etc. Dus als de fotostreams geheugen in beslag nemen schiet ik er nog niet veel mee op.

Je kan beter een gratis Dropbox account aanmaken. Daar kan je dan overal en altijd je foto's uploaden. Hiervoor heb je geen PC nodig.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:14.