Op zoek naar speciale bumper discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een bumper voor de iphone 4 De meeste bumpers bestaan uit plastic en siliconen als rand (onder- bovenkant) Ik had een bumper die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op zoek naar speciale bumper
Ik zoek een bumper voor de iphone 4
De meeste bumpers bestaan uit plastic en siliconen als rand (onder- bovenkant) Ik had een bumper die uit een combinatie bestand van plastic en siliconen. Het zal waarschijnlijk wel een andere benaming hebben. Deze was niet te hard maar ook niet te zacht (zeer buigzaam) De bumper beschermt enkel de zijkanten van het toestel (niet de achterkant) Aan de iphone 4 is er boven- en onderaan een rand. Dit is ook waar de bumper mee vast zit. Er is geen bedekking van het voor en achterglas doch is de bumper iets dikker dan de iphone om krassen te vermijden wanneer men het toestel neerlegt Heb al natuurlijk gezocht op ebay maar helaas niet te vinden omdat ik het materiaalsoort niet ken (plastic en siliconen) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is het
http://bit.ly/17R9lMD |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opzoek naar een speciale muziek downloader | colton | iPhone algemeen | 2 | 28-06-12 00:35 |
UCO Skinny Bumper (Mooie bumper) | Tasty | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 15-11-11 13:37 |
op zoek naar game | vonk118 | iPhone Games | 0 | 04-07-11 10:17 |
op zoek naar | mauritsvanaken | iPhone algemeen | 3 | 15-02-11 20:47 |
Op zoek naar... | axelj | iPhone Games | 8 | 25-01-11 14:20 |
|
|