iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone valt uit na bepaalde tijd zonder lader. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/143277-iphone-valt-na-bepaalde-tijd-zonder-lader.html)

HeH 23-08-13 23:16

iPhone valt uit na bepaalde tijd zonder lader.
 
Mijn iPhone is gevallen, er was geen schade aan het beeld of touchscreen, maar hij ging niet aan zonder lader. Als ik de lader aansloot en de iPhone uiteindelijk aan ging, kwam het configuratie scherm in beeld. Als ik de lader uit de iPhone had gehaald, viel hij uit.
Ik heb hem na 3 dagen naar iemand kunnen brengen die hem 'gerepareerd' had. Toen ik de iPhone terug kreeg deed hij het die dag gewoon naar behoren, zonder enige problemen. De volgende dag is de iPhone uitgevallen, omdat de batterij leeg was. ik heb hem daarna aan de lader gezet en vol geladen. Toen ik de iPhone een bepaalde tijd gebruikte, viel hij zomaar uit en gaat hij niet aan zonder de lader erin. De batterij is 100% en als ik hem voor 10 tot 15 minuten zonder hem aangesloten te hebben aan de lader gebruik, valt hij weer uit. Als ik hem dan weer aansluit aan de lader, is de batterij gewoon nog rond de 90%.
Ik hoop dat ik geholpen kan worden

Mvg

RWK 24-08-13 00:49

Wat heb je precies laten repareren aan de iPhone?

HeH 24-08-13 04:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 908657)
Wat heb je precies laten repareren aan de iPhone?

Is mij niet precies verteld, maar hij zei dat er een chip vervangen moest worden. Dat heeft hij dus hoogswaarschijnlijk gedaan

RWK 24-08-13 04:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HeH (Bericht 908667)
Is mij niet precies verteld, maar hij zei dat er een chip vervangen moest worden. Dat heeft hij dus hoogswaarschijnlijk gedaan

Een chip? Men vervangt niet zo snel een chip van een iPhone, zou dit wel kunnen, heb je waarschijnlijk de hoofdprijs betaald..

suzuki2002 24-08-13 07:54

Hmm. Er is zeker geen. Chip vervangen ,
Deze persoon heeft je batterij verwisseld met een verkeerd type.
Dit is een veel voorkomend probleem van mensen die niet weten wat het effect kan zijn .

HeH 24-08-13 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 (Bericht 908669)
Hmm. Er is zeker geen. Chip vervangen ,
Deze persoon heeft je batterij verwisseld met een verkeerd type.
Dit is een veel voorkomend probleem van mensen die niet weten wat het effect kan zijn .

Ik ga vandaag terug naar 'm en dan hoor ik wel wat er verkeerd is gegaan. En als ik kijk naar hoeveel ik heb betaald is er een batterij verwisseld ja, want heb er 30eu voor moeten dokken.

Runescom 24-08-13 21:35

Waarschijnlijk heeft die persoon een goedkope Chinese accu gebruikt, diepzinnige vaak van erg slechte kwaliteit. Ik zou zeker terug gaan, een batterij kost niet al te veel...

HeH 24-08-13 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runescom (Bericht 908759)
Waarschijnlijk heeft die persoon een goedkope Chinese accu gebruikt, diepzinnige vaak van erg slechte kwaliteit. Ik zou zeker terug gaan, een batterij kost niet al te veel...

Jaa klopt, ik dacht het ook al. Die zaak was vandaag dicht, ik ga maandag langs en vragen wat ze gedaan hebben

Runescom 24-08-13 22:10

Ben erg benieuwd, laat nog maar even weten hoe het is afgelopen.

HeH 24-08-13 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runescom (Bericht 908761)
Ben erg benieuwd, laat nog maar even weten hoe het is afgelopen.

Komt helemaal goed, nog bedankt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.