iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4s activeren en unlocken (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/143304-iphone-4s-activeren-unlocken.html)

Celeris 25-08-13 00:43

Iphone 4s activeren en unlocken
 
Hallo, ik heb gisteren een iphone 4s 16gb gekocht met ios 6.1, maar ik kan hem niet activeren met mijn t-mobile simkaart. ik denk dus dat er een simlock op zit, en bij Carrier onder info stond er vf nl 14.0 dus ik denk dat het om een vodafone simlock gaat, maar mn oude vodafone simkaart pakt hij ook niet...

Voor Imei of serienummer PM me maar, ik zit zelf te denken aan een r-sim? maar volgensmij zijn deze kaartjes ook niet erg betrouwbaar.

MartCom 25-08-13 10:49

In Nederland heeft Vodafone geen Simlock op de iPhone 4S gehad, dus dan zou het al om een buitenlands toestel moeten gaan met een netwerklock.....

Hoe zeker ben je van de betrouwbaarheid van de afkomst van de iPhone?

Runescom 25-08-13 11:11

Wat komt er voor melding op de Iphone te staan?

Celeris 25-08-13 13:46

ik krijg de volgende melding:

Activation failed

Alleen compatibele sim-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iphone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iphone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende sim-kaart

Ik weet niet waar de iphone vandaan komt maar ik heb al een Carrier check gedaan en ik verwacht hier morgen de uitslag van.

Runescom 25-08-13 14:14

Dan heeft de IPhone inderdaad simlock. Hoop voor je dat deze te unlocken is. Even afwachten op de check.

t2krambo 25-08-13 19:29

Celeris, PM mij even je IMEI, dan bekijk ik de (on)mogelijkheden voor je. Gr.

Celeris 25-08-13 20:18

Ik heb het resultaat van de imei check:

Product Version: 6.1.3
First Unbrick Date: 06/12/12
Last Unbrick Date: 08/22/13
Unbricked: true
Unlocked: false
Unlock Date:
Original Carrier: Germany TMobile Debitel.
Initial Activation Policy Description: 278 - Germany TMobile Debitel.
Applied Activation Policy Description: 278 - Germany TMobile Debitel.
Next Tether Activation Policy Description: 278 - Germany TMobile Debitel.

Tmobile DE dus...

Jvdbeek 01-09-13 21:47

Ook mijn iPhone 4 heeft een simlock. Kan iemand mij daarmee helpen om te unlocken, waar mogelijk?

senna22 01-09-13 22:05

pm mij je imeinummer dan check ik hem

robbecoomans 10-09-13 18:20

iphone activeren
 
beste, heb ook recent een iphone 4s gekocht, ios 6.1.3 maar kan hem helaas ook niet activeren. vermoedelijk een simlock, ik weet niet op welk netwerk ;s ,ik zelf zit bij mobistar , heb net ook zo'n R-SIM 8G besteld maar heb er geen idee van of dit gaat werken weet iemand dat & kan er mij eventueel iemand helpen?:) mvg.

t2krambo 10-09-13 18:25

Robbecoomans, PM mij even je IMEI, dan bekijk ik de (on)mogelijkheden voor je.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:04.