Iphone 4s Wi-Fi reperatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een iphone 4s 16gb mijn Wi-Fi werkt nu een enige tijd niet meer. Hij is nagekeken en de Wi-Fi chip moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s Wi-Fi reperatie
Beste mensen,
Ik heb een iphone 4s 16gb mijn Wi-Fi werkt nu een enige tijd niet meer. Hij is nagekeken en de Wi-Fi chip moet vervangen worden. De persoon die het heeft nageken kan hem helaas niet vervangen. Iemand enig idee waar dat kan laten doen en wat zoiets kost? Mvg, Jaysean |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan deze opsturen naar Apple en dan wordt die omgeruild. Is een bekend probleem. |
|
|||
|
|||
Hoi, Jaysean
Het is eenvoudig om het zelf op te lossen. Hier zijn talloze website's voor! Succes |
|
|||
|
|||
Als je geen garantie meer hebt, kun je proberen om het moederbord in de oven te leggen.
Zie deze video: (is wel een oudere iPhone maar die had in feite hetzelfde probleem als wat jij hebt) iPhone Wi-Fi Repair: Oven Fix (Reflowing the PCB) - also works on iPod Touch - YouTube Maar heb je garantie, doe dit dan NIET! je garantie is hiermee 100% zeker weg. |
|
|||
|
|||
Ok. Buiten de tientallen topics op dit forum en eigen ervaring wordt hier toch gezegd dat het je het zelf kan maken.
Oven en diepvries enzo. Veel succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 Reperatie Intern - Wacht Op Omruil | sunny1996 | iPhone algemeen | 1 | 08-08-13 21:48 |
Iphone 4s leid eigen leven naar reperatie. | Ricardo8438 | iPhone algemeen | 2 | 07-03-13 09:53 |
Iphone 4 Moederbord reperatie | milad257 | iPhone algemeen | 12 | 01-08-12 00:04 |
Scherm reperatie | ruberinho | Koopinformatie Nederland | 1 | 08-04-11 09:48 |
vervanging of reperatie | rcsmit | iPhone algemeen | 2 | 06-01-09 03:32 |
|
|