Veel data verkeer via mobiel internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ondervonden dat ik veel data verkeer heb. Blijkbaar worden er mp3's op mijn iphone gedownload.Hoe kan ik dit uitschakelen? Ik gebruik itunes match, heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Veel data verkeer via mobiel internet
Heb ondervonden dat ik veel data verkeer heb.
Blijkbaar worden er mp3's op mijn iphone gedownload.Hoe kan ik dit uitschakelen? Ik gebruik itunes match, heb dit nu wel afgezet op de iphone. Kan dit het probleem zijn? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je automatic Download via Cellular aan hebt staan kan dat veel data kosten....
|
|
|||
|
|||
Je hebt me wel wat geld gespaard,bedankt!
Ik had ergens anders al iets af gezet maar dit lijkt me beter. Bij instellingen onder muziek staat daar itunes match. Moet dat ook afstaan? Mvg |
|
|||
|
|||
Als je gebruik maakt van iTunes Match moet je het niet uitzetten
Het heeft geen invloed op het dataverbruik als je cellular uit hebt staan bij Automatische Updates. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
onnodig veel dataverbruik mobiel internet | dodger80 | iPhone algemeen | 4 | 18-02-13 19:44 |
Probleem DATA verkeer | KristofHen | iPhone algemeen | 3 | 20-04-12 02:14 |
Geen internet via mobiel data, wel via Wi-Fi ! | mastercihan | Wi-Fi | 1 | 25-09-10 14:40 |
ongewenst data verkeer | macdotcom | Odido (T-Mobile) | 2 | 20-02-10 12:57 |
|
|