//

gratis APP toch betalen?

gratis APP toch betalen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik ben nieuw in iphoneland, sinds vandaag heb ik een tweedehands 4s gekocht! MAAR nu heb ik een Apple ID aangemaakt waarbij ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-13, 03:40
iti iti is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard gratis APP toch betalen?

Hallo allen,

Ik ben nieuw in iphoneland, sinds vandaag heb ik een tweedehands 4s gekocht!

MAAR nu heb ik een Apple ID aangemaakt waarbij ik voor de betaaloptie 'geen' heb aangevinkt.
Vervolgens wil ik in de Appstore gratis apps downloaden. Hiervoor moet ik eerst 2x mijn wachtwoord invullen (beetje raar, 2x ipv 1x?) en dan stuurt hij me door naar een pagina waarbij ik TOCH mijn creditcard gegevens moet invullen, terwijl ik bij betaalmethode 'geen' aangevinkt heb staan.

Hij zegt ''U moet uw betaalinformatie verifiëren voordat u aankopen kunt doen.''

Ik snap niet waarom ik mijn creditcard gegevens moet invullen terwijl ik gratis apps wil downloaden.

Wie weet wat hier aan de hand is?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 augustus 2013 om 01:44 ----------

Ik kan nu dus geen enkele app downloaden, heel vervelend...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-13, 07:24
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Welke app wil je downloaden?
  #3  
Oud 31-08-13, 14:05
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard