//

gratis APP toch betalen?

gratis APP toch betalen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Ik ben nieuw in iphoneland, sinds vandaag heb ik een tweedehands 4s gekocht! MAAR nu heb ik een Apple ID aangemaakt waarbij ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-13, 03:40
iti iti is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard gratis APP toch betalen?

Hallo allen,

Ik ben nieuw in iphoneland, sinds vandaag heb ik een tweedehands 4s gekocht!

MAAR nu heb ik een Apple ID aangemaakt waarbij ik voor de betaaloptie 'geen' heb aangevinkt.
Vervolgens wil ik in de Appstore gratis apps downloaden. Hiervoor moet ik eerst 2x mijn wachtwoord invullen (beetje raar, 2x ipv 1x?) en dan stuurt hij me door naar een pagina waarbij ik TOCH mijn creditcard gegevens moet invullen, terwijl ik bij betaalmethode 'geen' aangevinkt heb staan.

Hij zegt ''U moet uw betaalinformatie verifiëren voordat u aankopen kunt doen.''

Ik snap niet waarom ik mijn creditcard gegevens moet invullen terwijl ik gratis apps wil downloaden.

Wie weet wat hier aan de hand is?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 augustus 2013 om 01:44 ----------

Ik kan nu dus geen enkele app downloaden, heel vervelend...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-08-13, 07:24
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Welke app wil je downloaden?
  #3  
Oud 31-08-13, 14:05
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Het beste is om naar instellingen - store te gaan en dan uitloggen. Vervolgens ga je naar de gratis app in de app store en download je hem. Log in en het zou het moeten doen. Indien niet het geval is, kom je alsnog op het betaalscherm terecht, moet er nog een keer optie 'geen' bij staan.
  #4  
Oud 01-09-13, 19:06
iti iti is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 2
Standaard Opgelost!

Haaa dank jullie allen

Het goede nieuws is dat het is gelukt.

Gek genoeg kon ik na een dag wel alles downloaden zonder de rare vragen... Het zal wel een tijdelijke bug zijn geweest. Of misschien deed hij het na een systeem upgrade weer. Nouja het blijft mij een raadsel met goede afloop!

Reageren

Labels
apple id, appstore probleem, creditcard, gratis app, verifiëren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gratis app, geeft toch aan dat credit card wordt belast Mahasp iPhone Apps 2 20-02-12 18:38
Rtl gemist: Wel betalen op je iphone en gratis op de computer???? yoyonet iPhone Apps 4 14-09-10 19:07
Gratis programma update betalen? jerry.w iPhone Apps 4 09-04-10 22:57
Wi-Fi alleen thuis gebruiken, heb geen inet-abo, moet toch BETALEN?! strawberri Archief 1 27-01-10 18:01
Windows: gratis of terug betalen ? LucVG iTunes 3 02-03-09 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:34.