//

Evaringen iphone-simlock-vrij-maken.be

Evaringen iphone-simlock-vrij-maken.be discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, ik heb een vraag over de website iPhone Simlock Vrij Maken - iPhone Unlock , deze zeggen mijn iphone 4 ( ios 5.0.1 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-13, 21:19
Jan123 Jan123 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar Jan123
Question Evaringen iphone-simlock-vrij-maken.be

Dag iedereen,
ik heb een vraag over de website iPhone Simlock Vrij Maken - iPhone Unlock, deze zeggen mijn iphone 4 ( ios 5.0.1 met untethered jailbreak en baseband 04.11.08) te kunnen unlocken, deze iphone is gelockt door orange france. Heeft iemand ervaringen met deze of een soortgelijke website en zijn dit positieve of negatieve ervaringen?
Zijn de prijzen "normaal"?

Alvast bedankt!

PS: Ik heb ze gevonden op 2dehands.be
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-13, 16:41
Jan123 Jan123 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar Jan123
Standaard

Geen reacties..maar ik heb het er maar op gewaagd.

Ik kon via paypal en bankoverschrijving betalen. Om het zekere voor het onzekere te nemen heb ik de iphone gewoon binnengebracht en moet ik pas betalen als die klaar is.
Ik heb heel duidelijke uitleg gehad over de procedure.
De Orange France unlock kost 90 Euro.

Ben benieuwd of het lukt, want bij anderen kosten het een pak meer.
  #3  
Oud 07-09-13, 17:58
Losdos Losdos is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 33
Standaard

Wij zitten met het zelfde probleem. Ons contract met orange is afgelopen, maar ze verdommen het, om hem vrij te maken. In Nederland zijn ze het verplicht om de telefoon na een jaar vrij te maken. Een wet van de Opta. Ik zit in Spanje en hier wilde ze voor 14 dagen, zolang liep ons contract nog, 220 euro hebben. Onze schuld, we hadden al bij movistar onze huis en de 2 mobiels en internet afgesloten. We dachten dat we kl aar waren met orange, niet dus, nog 14 dagen. De mobiel werd direkt afgesloten en daar zit je dan.
Het probleem is de iPhone 4 had je een ander goedkoop toestel gehad, dan kan je hem overal voor 10 euro vrij maken. Is het inmiddels gelukt? Dan moeten wij er ook maar 90 euri tegenaan gooien.
  #4  
Oud 07-09-13, 18:00
Jan123 Jan123 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar Jan123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Losdos Bekijk bericht
Wij zitten met het zelfde probleem. Ons contract met orange is afgelopen, maar ze verdommen het, om hem vrij te maken. In Nederland zijn ze het verplicht om de telefoon na een jaar vrij te maken. Een wet van de Opta. Ik zit in Spanje en hier wilde ze voor 14 dagen, zolang liep ons contract nog, 220 euro hebben. Onze schuld, we hadden al bij movistar onze huis en de 2 mobiels en internet afgesloten. We dachten dat we kl aar waren met orange, niet dus, nog 14 dagen. De mobiel werd direkt afgesloten en daar zit je dan.
Het probleem is de iPhone 4 had je een ander goedkoop toestel gehad, dan kan je hem overal voor 10 euro vrij maken. Is het inmiddels gelukt? Dan moeten wij er ook maar 90 euri tegenaan gooien.
Ik denk ook dat je weinig opties hebt. Hij zei dat de slaagkans voor de unlock 100% is dus ben benieuwd.
De wachttijd voor orange france is een kleine week. Dus binnenkort heb ik (hopelijk) goed nieuws!

Grts,
Jan
  #5  
Oud 07-09-13, 18:31
Losdos Losdos is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 33
Standaard

Wij hebben al div. Sites onze i-mei doorgegeven en van allemaal zeiden ze niet mogelijk.
We hadden net een site, alles ingevuld, met Paypal 3,60 betaald. Nu staat er dat het 10 min tot 4 uur kan duren. Kijken we net, niet in het weekend. Dus maandag opnieuw proberen. Ik had een site, die zeiden, het lukt zeker kosten 164 euro, voor de telefoon van mijn man.
Voor mijn iPhone, ik zit bij movistar 17 euro. Bij de zelfde firma. Mijn man zit bij Orange. Ik ben benieuwd wie van ons, de eerste is. Of we kunnen de telefoons in de vuilnisbak gooien. Ik houd je op de hoogte, misschien doet de onze het maandag avond weer. Groeten, Paula
  #6  
Oud 07-09-13, 18:42
Jan123 Jan123 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar Jan123
Standaard

Stuur ze eens een mail met je IMEI nummers?
iPhone Simlock Vrij Maken
  #7  
Oud 07-09-13, 21:35
Losdos Losdos is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 33
Standaard

Dat kunnen we nog proberen. Maar het zijn Spanjaarden, daar kan je niet veel mee.
Wij krijgen net een bericht van een of andere unlocker, dat het met onze i-mei niet gaat lukken.
  #8  
Oud 09-09-13, 22:14
Jan123 Jan123 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar Jan123
Standaard

Het is GELUKT, mijn Franse iphone is eindelijk normaal bruikbaar.
Orange france voor 90 euro..wie had dat gedacht. Weer 40 euro uitgespaard.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Losdos Bekijk bericht
Dat kunnen we nog proberen. Maar het zijn Spanjaarden, daar kan je niet veel mee.
Wij krijgen net een bericht van een of andere unlocker, dat het met onze i-mei niet gaat lukken.
IK zou zeggen, stuur je imei gewoon naar hun en vraag het.
  #9  
Oud 09-09-13, 22:32
Losdos Losdos is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 33
Standaard

Gefeliciteerd!! Ik heb een brief gestuurd naar Apple Nederland en ik krijg binnen 4 dagen antwoord. Ook in steenkolen spaans naar orange Spanje. Hier wacht ik nog even op.
Heb jij je telefoon weggebracht of via de email? Als het per email was, kon je dan achteraf betalen? Nog een vraag, ik heb geen email adres, waar jou telefoon is gemaakt. Kan je mij dit aan me doorgeven.
  #10  
Oud 28-09-13, 17:14
Losdos Losdos is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 33
Standaard

Jan 123, hier losdos. Ik ben benieuwd of jou telefoon de instelling ios7 heeft gepakt. Dat vertelde iemand die in Barca bij de fabriek werkt, dat je daar problemen mee kon krijgen.
Wij hebben de telefoon voor 125 euro verkocht, die wilde wel verder met Orange. We hebben voor 303 euro een nieuwe iPhone 4 gekocht. Dus allemaal wel blij. Laat je het me even horen.
  #11  
Oud 28-09-13, 23:56
t2krambo t2krambo is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 168
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GsmUnlock Bekijk bericht
Alles is unlocked te krijgen.. het is een kwestie van zoeken
Dat is niet waar diverse. Diverse provider, verspreid over de wereld, hanteren een beleid dat ze toestellen niet unlocken.
  #12  
Oud 29-09-13, 04:11
Losdos Losdos is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 33
Standaard

Dat klopt, onze Oranga was niet te unlocken. Bij Jan 123 was het gelukt. Maar ik heb gehoord, dat, als het is gelukt, er problemen zijn met het instaleren van ios7. Dat wilde ik van Jan123 weten
  #13  
Oud 29-09-13, 09:19
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Mooi dan heb je dus een iphone unlocked via jailbreak xD
Dat kan je zelf in een paar klikken eig.

Eens dat je gaat updaten of herstellen zit je direct op ios7 en zal je unlock verlopen zijn .
Dus ik vind dit geen waardige oplossing. Zo mensen oplichten!

Veel succes verder
Reageren

Labels
iphone simlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 simlock vrij maken mennogr Unlock 337 26-01-16 21:21
iPhone 4 simlock vrij maken awais iPhone algemeen 3 06-03-13 18:37
iPhone 4: Iphone 4 simlock vrij maken sadocan Unlock 6 22-01-12 16:09
Iphone 3g Simlock vrij maken jelle956 Jailbreak apps en thema's 2 23-11-10 21:11
Iphone 3G Simlock vrij maken keesdr Archief 1 06-11-09 11:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.