//

App's overzetten nieuwe account?

App's overzetten nieuwe account? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal. Wij hebben hier in huis 3 gebruikers van 3 iphone's en 2 ipad's. We gebruiken voor de aankoop van app's e.d. allemaal hetzelfde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-13, 11:00
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard App's overzetten nieuwe account?

Goedemorgen allemaal.

Wij hebben hier in huis 3 gebruikers van 3 iphone's en 2 ipad's. We gebruiken voor de aankoop van app's e.d. allemaal hetzelfde account. Nu wordt ik zo langzamerhand gek van alles wat hier door elkaar loopt. I-messages die voor mij bedoelt zijn komen in de emailbox van mijn dochter. Spelletjes die gekoppeld zijn aan game center lopen allebei gelijk op mijn dochters ipad en mijn telefoon. Ik krijg het niet voor elkaar b.v. hayday te spelen zonder dat ik dan in "haar" spel zit. Al geprobeerd ander gamecenter account aan te maken, maar zelfs dan loopt het door elkaar. Kortom: Ik ben er klaar mee!

Nu wil ik mijn iphone gaan configureren als nieuwe iphone, met een nieuwe account en nieuw emailadres. Hoop dat ik dan uit dat web raak.

Nu zit ik dan wel met mijn aankopen die ik al gedaan heb. Kan ik op de een of andere manier de aankopen uit mijn huidige itunes account overzetten naar de nieuwe? Ik voel er niets voor ze allemaal opnieuw te kopen. Heb het liefst ook enkel app's via het nieuwe account op mijn telefoon. Gewoon helemaal schoon opnieuw beginnen. Iemand een manier om dit voor elkaar te krijgen? Kan ik b.v. via iphonebrowser of diskaid de .ipa's van mijn app's kopieren en overzetten in itunes met de nieuwe account? zoiets...

Groetjes Francis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-13, 11:18
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Je kan de aankopen opnieuw downloaden met het account waar ze mee aangekocht zijn geweest daarna log je terug in met je nieuw account
Sommige apps moet je wellicht opnieuw aankopen om conflicten te vermijden
  #3  
Oud 02-09-13, 11:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francis78 Bekijk bericht
Wij hebben hier in huis 3 gebruikers van 3 iphone's en 2 ipad's. We gebruiken voor de aankoop van app's e.d. allemaal hetzelfde account. Nu wordt ik zo langzamerhand gek van alles wat hier door elkaar loopt. I-messages die voor mij bedoelt zijn komen in de emailbox van mijn dochter.
Een Apple ID voor de App Store en een Apple ID voor iCloud zijn twee verschillende dingen. Men kan één Apple ID voor beide diensten gebruiken maar dan kan je de problemen tegenkomen die jij hebt.

Behoud het Apple ID voor de App Store en maak voor iedereen een apart iCloud Apple ID aan.

Iedereen logt dan in de App Store in met het gezamenlijk Apple ID. In iCloud/Game Center dan met het persoonlijke Apple ID.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens naar nieuwe iCloud account overzetten Gijsbers iCloud 0 26-03-13 19:18
app store account games overzetten 123wouter iPhone algemeen 1 11-12-12 10:34
nieuw account overzetten pauline884 iTunes 1 16-06-11 20:20
Windows: Nieuwe PC gekocht/App's overzetten in Itunes tobyzitz iTunes 5 19-01-10 13:16
App van oude naar nieuwe iPhone overzetten m-jay iPhone Apps 2 17-10-09 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.