//

Geen foto's in filmrol

Geen foto's in filmrol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nadat ik mijn Iphone heb gesynchroniseerd waren al mijn foto's uit de filmrol weg. Wanneer ik bij instellingen bij opslag kijk staat er dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-09-13, 00:45
Maalisa Maalisa is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Unhappy Geen foto's in filmrol

Hallo,

Nadat ik mijn Iphone heb gesynchroniseerd waren al mijn foto's uit de filmrol weg. Wanneer ik bij instellingen bij opslag kijk staat er dat de filmrol 3,7 GB in beslag neemt, terwijl hier dus geen foto's meer in staan.

Ook wanneer ik mijn iphone aansluit als internal storage staan er geen foto's meer op. Toch geeft hij bij geheugen aan dat er 11 gb in beslag is.

Ik heb zelf het idee dat mijn foto's van filmrol ergens nog rondzweven maar dat ik er niet meer bij kom.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn foto's terug krijg?

Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-09-13, 18:38
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Installeer iFunbox en kijk of je bij de map "DCIM" kan komen. Volgens mij heeft het programma ook handige knoppen om alle muziek en foto's te laten zien.
Reageren

Labels
filmrol foto's weg opslag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
filmrol foto's cbogers iPad algemeen 4 19-12-12 15:44
Foto: Kan in Os6 geen foto's meer mailen uit filmrol coenraad Muziek, foto & video 2 28-11-12 12:56
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG MvdS Muziek, foto & video 1 15-05-12 22:04
Foto's filmrol BruceSV Muziek, foto & video 4 22-10-09 21:04
Foto: Geen foto's in filmrol HBosss Muziek, foto & video 10 09-09-09 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:40.