iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Wickr app herstelt battery life? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/143702-wickr-app-herstelt-battery-life.html)

nonverba 04-09-13 10:04

Wickr app herstelt battery life?
 
Dag iedereen,

ik heb mijn iphone 4s nu ongeveer een jaar (herstelt van een 3gs backup). En sinds IOS 6 had ik vreselijke batterylife. Heb nu 6.1.3 en verlies 18 procent battery op een nacht, vliegtuigmodus aan en alle apps afgesloten.

Wanneer de iphone volledig uitstaat verlies ik 5 procent per nacht. Vreselijk dus. En ik heb alle mogelijke dingen geprobeerd (push, locatie, etc)

Maar laatst zat ik in de appstore en downloade de app Wickr. Hier zat ik wat op rond te kijken en zag plots de optie " secure file shredder". Deze optie delete alle leftovers van gedelete files op de iphone.

Puur uit nieuwsgierigheid deed ik dit.


Dit was paar dagen terug. Ik merk nu dat mijn battery tijdens de nacht maar 2 procent verliest? Tegenover de 18 procent ervoor?

Ik vroeg me af of iemand hetzelfde heeft voorgehad met deze app, of iemand dit kan confirmen?

Guest-20180925190238 04-09-13 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nonverba (Bericht 910111)
Maar laatst zat ik in de appstore en downloade de app Wickr. Hier zat ik wat op rond te kijken en zag plots de optie " secure file shredder". Deze optie delete alle leftovers van gedelete files op de iphone.

Het is zo goed als onmogelijk dat dit appje bestanden uit de Sandboxes van van andere apps kan verwijderen. Wel de berichten in de eigen Sandbox.

nonverba 04-09-13 10:50

Dat weet ik niet.

De vraag ging eigelijk of iemand hier ook zijn battery life mee kreeg verbeterd.

mrboolean 04-09-13 12:15

Het lijkt me nogal onwaarschijnlijk dat deze app je batterijduur heeft verbeterd. Zoals nonverba al zei hebben apps op ios geen toegang tot andere apps en kunnen die dus niet beinvloeden. Die optie die jij gebruikte heeft dus alleen invloed gehad op de app Wickr zelf en sinds je die app pas nadat de problemen begonnen waren hebt geinstalleerd kan het niet de oorzaak zijn geweest.

Als je echt al zolang last hebt van een slechte batterijduur zou ik gewoon eens een rigoureuze oplossing proberen, namelijk schoon herstellen zonder een backup terug te zetten. Dat lost meestal de meeste problemen op.

harmjan 04-09-13 23:41

In een Iphone 4s had ik een prepaid sim voor nood alleen voor 3g dus geen data abonnement batterij verbruik dramatisch hoog Wi-Fi ingeschakeld en toen was het opeens goed kortom geen apps ingeschakeld wordt er toch data verbinding gemaakt via 3g wat veel energie vraagt. nu met sim met data abonnement ook normaal batterij vebruik

nonverba 06-09-13 11:09

1 Bijlage(n)
Het succes was van korte duur. Sinds vannacht is het weer - 18 procent (min of meer) . :/

Ook doet die altijd dit (foto)

De iphone maakt geen onderscheid tussen gebruik en standby, toen ik wickr gebruikte was dit plots opgelost. Maar nu dus ook terug.

Guest-20180925190238 06-09-13 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nonverba (Bericht 910393)
...toen ik wickr gebruikte was dit plots opgelost. Maar nu dus ook terug.

Dat zal wel toeval geweest zijn. :)

nonverba 06-09-13 11:42

haha kan zijn maar ik geloof niet in toeval.

Weet je mss waarom hij die tijden niet juist weergeeft?

Guest-20180925190238 06-09-13 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nonverba (Bericht 910396)
haha kan zijn maar ik geloof niet in toeval.

OK! Ook goed. Er is vrijheid van geloof, dus mag je ook in predestinatie geloven. :)

Voor het overige ga je beter eens kijken in die tientallen "batterijprobleemtopics" op dit forum. Daar staan heel wat tips en oplossingen voor jouw probleempjes. Succes verder. :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.